2/11-09

Goddagens Readers

USCH vilket höstrusk det är, regn, blåst, mörkt och dystert! Usch och fy och blä på det!!


(var tidigare i år, inte höstrusk men ändå)

Idag har jag minsann inte gjort mycket för samhället hahah. Jag har diskt lite och satt in disken. Ska lägga in mina tvättade kläder snart. Tänkte hinna duka med innan mamma kommer hem ;) Hon blir så glad när det ser fint och undanplockat ut när hon kommer hem. 

Sen snackade jag med Catrinis i telefon i 1timme o 20 min haha vi är ganska sjuka vi två minsann.. :) Och Max var hos henne och var efterbliven som vanligt haha, gjorde en massa ljud som lät som parningsljud eller ja nått i den stilen!!  MAX är mysko helt enkelt..

Jag trotsade även regnet idag och gick Sörbyrundan, vilket resulterade i en genomblöt Malin. Men det var skönt i alla fall att känna regnet svalka ansiktet och vara utan smink!

Min chef ringde precis och jag blev så glad! Så nu har jag i alla fall 5 jobbedagar satta i November, sen kom hon till att ringa mig nästa vecka och även veckan därpå då hon visste att jag skulle behövas :) Det var de bästa som kunde hända för dagen.. + att jag uppskattar att hon fixat de tiderna jag ville ha! Tack Ann :)

Nej nu ska jag gå och hjälpa mamma att fixa med maten.

Trevlig kväll,

KRAM
M♥


Kommentarer
Postat av: Yasse

vi har ganska fint väder här ;);)

2009-11-03 @ 06:15:42
URL: http://yasseiusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhhh sånt tur för er då här är de pisseväder hahha :)

2009-11-03 @ 08:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0