3/11-09

Goddagens Readers

Ja idag vaknade jag 8.30, satt mig en sväng vid datorn sen tog jag min morgonpromenad på 3 km.

Gjorde mig i ordning och åkte till Trelleborg kl 13. Skulle träffa Pappa och fika.. Vi gick en sväng med Gizmo och köpte med oss baguetter från Gillivanilli med oss hem.

Kl 15 hämtade Therese mig och vi åkte till Vellingeblomman sen vidare mot Bunkeflod. Vi hämtade upp Christopher och Uffe och åkte vidare mot IKEA.. Det var inte så pjåkigt, visst är det stort och välplanerat. Men inte mycket mer än det tycker jag..

Var hemma vid 20, har sett lite tv och nu ser jag Desperate Housewife..

Mamma hittade en tjej som heter Emilia via en blogg idag. Emilia ska åka från Kastrup som aupair till USA samma dag som jag den 4 januari:) Det känns kul, för nu vet man någon som ska åka och ganska skönt att komma med någon till NY + snacka på planet och om vårt framtida äventyr. Dessvärre ska hon bo i Kalifornien, men kan ju hälsa på henne kanske.. Det återstår att se..

Nu ska jag se klart på tv, sen göra lite situps och nanna kudden!

Imorgon ska Emmmsishjärtatmitt kanske färga mitt hår för hon är bäst! <3

Kram och Godnatt
M♥

Kommentarer
Postat av: emilia

Kul att din mamma hitta mig :D

2009-11-05 @ 12:04:44
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Malin

Hehe ja visst var de :) hur känner du för att åka ?

2009-11-05 @ 15:51:52
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0