4/11-09

Godkväll!

Jag har sovit riktigt dåligt inatt... Vet inte vad det kan bero på. Men gick upp 8.30 eftersom jag skulle ut med Gizmo. Gizmo verkade inte lika pigg på att gå ut som jag trodde att han skulle vara, utan han ville gärna sussa vidare 1-1½ timme till... Och jag kunde inte somna om igen så jag fick sätta mig framför datorn och fixa lite med papper så länge.

Vid 11 gick jag ut en stor runda på 50 minuter och tog Gizmo med mig. FY FÖR HUNDAN vad det är kallt ute, herregud! Fast jag hade mössa, vantar, peak jacka och benvärmare så var jag frusen i minst 1 timme efter jag kommit hem. Jag satt under filten framför tv:n och kunde inte röra mig för då frös jag..

Jag har handlat idag och lagat thai mat, satt in disk och varit ute med Gizmo två gånger (ena gången i ösregn, ÅHH vad jag älskar det med).

Jag har precis badat och nu ska jag prata med Mamma som precis kommit hem. Kl 21.00 är det dax för Grey's Anatomy...

Stort grattis till Max som fyller 19 år idag, hoppas han har haft en trevlig dag!

Kram
M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0