5/11-09



WHIIIOOOO!!! Säger bara Beyonce's framträdande var sjukt fräckt.. Sitter och ser på galan nu och det är faktiskt mycket sevärt.
Det blir min underhållning för resten av kvällen.. :)

Idag har jag varit på ansiktsbehandling i Malmö vilket visade märkvärt förbättrade resultat i min hy.. vilket är kul!
Sen har jag bara tagit det lugnt hela kvällen och umgåts med min sjuka syster ...

Imorgon är det Fredag och det lär väl bli trevligt.. Emma ska färga mitt hår, eller ja sling det. Och jag säger bara DET BEHÖVS VERKLIGEN ! Fråga Emma själv hah hon dog nästa nnär hon såg det förra Fredagen..

Nej ska återgå till TV:n nu..

PS. Imorgon blir det nog lite tid för mig att kolla över mina Visum papper.. Skulle behöva fylla i dem lite till:/ Det är lite jobbigt sånna sjuka saker man ska svara på och skriva i..

Ha det bäst alla,

KRAM
M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0