9/11-09

Ja idag har jag tagit svininfluensa sprutan, var och köade imorse (helt i onödan) :) kl 8.30 skedde det och sen fick jag vila i 10 min för jag höll på att svimma, min hörsel försvann, jag såg sämre, mådde illa och kände mig yr.. Så säger sköterskan:
- Ja du kan gå och sätta dig nu 
Jag bara:
-Nej du får nog sätta fram en madrass till mig för jag håller på att svimma..
Så gjode hon det (tog typ år kändes det som) sen säger hon:
- Ja kom nu och lägg dig då!
Och jag trodde hon skojja, jag tänkte:
- Jag kan fan inte gå dit jag kommer ju ramla ihop på vägen, mina ben kommer inte kunna  bära mig.. Men jag klarade det :)

Så där låg jag mitt i gången och tog imot alla som kom och skulle ta sprutan.. Vacker syn inte sant, en utslagen Malin.. Då känner ju sig alla andra väldigt pepp på att gå in och ta sprutan hahaha :)

Sen följde jag med Catrin dit för hon är som jag när det gäller sånthär.. Men det klarade vi bra tillsammans <3

Sen blev det att titta på brottningsträningen under kvällen..

Sen har ni ju sett att jag fått paket idag frå USA :)

Har lite ont i armen nu faktiskt.. men inte så farligt endå (än i alla fall)..  Får se hur det är imorron..

Godnatt alla!

Love
M



Kommentarer
Postat av: Emilia blivande aupair i Los altos

Ush.. Jag vågar iallafall inte ta den haha!

2009-11-11 @ 18:46:36
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0