Cattis och Jag

Cattis - oxe, fyller år i maj, älskar puckodricka, XL-lussebullar, är excellent på det Engelska språket, mogen, envis, pratglad och söt..

Malin - se ovan, allt är samma plus en massa till !!!!

Igår hade jag en mysdag med favorit Cattis, vi snackade, åt, åt och åt.. Bakade lussebullar, såg Paradise Hotel, Bonde Söker Fru..
Vi undersökte och värderade hennes familjematchning hon hade då men valde att säga NEJ till familjen..
Kollade aupairvideos, sjukt kul hahah sååå pinsamt.. För nu ska Catrin spela in en video om sig själv och lägga upp på aupairvideos.com.. (missa inte det) Så nu ska Cattis minsan få en ordentligt matchning och familj.. All lycka till...
Jag körde inte hem fören 01.10 efter en lyckad dag...

Nu väntar jag på Mira som kommer om 1 timme.. sen ska vi leka lite idag..

KRAM
M♥

Kommentarer
Postat av: Emilia blivande aupair i Los altos

Tack så mycket!! :D



Ja, du det är verkligen inte lång tid kvar. Kan inte fatta det själv!! Herregud, tiden går så jävla fort så det inte är sant..

Kommer nog gå bra för dig med på ambassaden iaf :).



Och ja, att titta på de där au pair videorna är så pinsamt.. Kändes så dumt när man själv låg inne där med sin egna pinsamma video haha! '



kram <3

2009-11-26 @ 16:41:36
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Cattis

Du lyser upp vardagen du fina, underbara människa!

Förlåt Malin men det har inte blivit någon video idag, kanske imorgon . . haha, JAG VILL INTE, it´s horrible!



Lot´s of love <3

2009-11-27 @ 00:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0