Fars Dag <3

Petra bästa lillesis och Girrebuss som är såååå söötisa :)



Idag var det ju fars dag, så Jag och Petra åkte till Pappa till lunch och han fick sina paketer. Två skivor, Kiss och Gotthards nya skivor.. + en världens bästa pappa mugg:)

Vi fikade och pratade och hade det mysigt:)

Kl 14 hämtade Mamma oss och vi körde till Mormor och Morfar och åt söndagsmiddag.. Mycket gott!
Sen har jag sett OTH och Gossipgirl..

Snart ska jag hämta Petra hos FilleFlodhäst i Trelleborg.
Och imorron är det dax för sprutan och Emma ska hålla mig i handen har hon lovat! Får se hur jag kommer må sen..

KRAM
M♥

Kommentarer
Postat av: Sabbi, mitt liv innan jag flyttar till USA

Hejsan :)

Åh vad kul att du också ska åka som au pair :D vi kanske åker samtidigt från köpenhamn!!! :D då kommer vi säkert träffas på skolan och allt sånt :D



översättaren har jag fixat via designadinblogg.se gå in där, klicka in dig på kategorin widgets och andra roligheter och så är där en guide hur du skall gå till väga :)



jag hoppas vi ses i New York :D

2009-11-09 @ 10:05:00
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0