Finally

Äntligen fick jag pratat med min älskade Milla borta i på andra sidan jordklotet!!!
Vi fick snackat ikapp och berättat allt nytt som hänt och gammalt som hänt sen jag åkte osv.. Gud vad jag saknar henne slog det mig ännu mer under vårt samtal! Vi fick även planerat lite om framtiden och pratat lite om vad för planer hon spekulerar om inom en snarare framtid..
Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon är det jobbdax (inte förren 15.00). Vill även tacka min underbara kollega Charlotte som ställt upp för mig och tar mitt pass på lördag, hon är guld värd för det!


Because I love you SIS! ♥

Hope you all have sweet dreams right now, because I know I soon will!

LOVE
M

Kommentarer
Postat av: Camilla

Saknar dig meeed!!! Så söt du är!



LOVE YOU SIS!

2009-11-25 @ 09:58:34
Postat av: Sabbi

Ja jag tänkte vara med på det om jag hinner hem haha :) klart jag kan berätta för dig sen vad dem sa :D

du btw, bor inte idolerna på hotellet du jobbar på? :D



puss!

2009-11-26 @ 10:24:18
URL: http://http//sabbi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0