Helg

Igår blev det brottning med Miris, Starke brottades hemma... Efter det åkte vi hem och umgicks i Rydsgård.. Spelade Twister, snackade och såg på TV..

Idag har jag bara tagit det lugnt och sen åkte mamma, peter och jag till Burlövs center.. Jag som INTE skulle shoppa något fick ju såklart gjort det.. Bik Bok hade 30 procent på alla varar som var på ordinariepris..

Svart klänning med silvriga små nitar på.. sjukt naaaajs
Svart långärmad tröja som man även kan ha till leggings
Lila sammets leggings, sjukt porriga hahah
+ bling bling öronhänge och armband med nitar i silver...

nu ska jag snart köra till Skurup o basta sen till Rydsgård.. :)

ha en superhärlig lördag
KRAM M


Kommentarer
Postat av: emilia, blivande au pair i los altos, CA

Jag tror jag med köpte en lika dan klänninge, den med nitar på alltså =). Köpte min på bikbok, den var riktigt najs ;)



2009-11-25 @ 11:45:03
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0