Helg

Har inte skrivit något inlägg på 2,3 dagar.. Känns lite konstigt faktiskt..
Jag har inte hunnit uppdatera något, det som har hänt är att jag jobbat fredag och lördag kväll :) WHIIOOO money money money!!

I fredags var jag en sväng ute i Rosenhagen och dansade lite till Perikles efter jobb.. Sen fick jag vara taxi heheh :) Alla gamlingar skulle hem i ösregnet och fulla var dem hahah ! 

Gjorde inte så mycket innan jobb igår, bara tog det lugnt och sen körde in. När jag kom till jobb var det total chaos !!!! OMG... De som jobbat sen 7 på morgonen var helt slutkörda, trötta och stirriga.. I lobbyn stod det mängder av folk! 6 bussar hade ankommit, förstår ni 6 HELA, FULLA BUSSAR med gäster. Alla ankom mellan 11-13 och alla checkar ut från hotellet kl 12!!!

INGA RUM RENA! Alla blir bersvikna, irriterade, arga då de åkte långt och vill bara få vila sen göra sig fina inför middagen + Cliff Richards Konserten eller Svensson, Svennson teatern eller Joe Labero!!
Men till sist löste det sig med deras rum, allas baggage :)

Jag fick även gjort min DS-156 form på internet igår och skickat in till Amerikanska Ambassaden, så skönt.. har varit orolig för den ett bra tag.. nu ska jag bara fixa nått litet till med visumet, sen är det färdigt! SKÖNT!

Idag ska jag nog träffa Mira.. Får ringa henne snart..
Sen ska jag kanske sova hos Catrin tror jag, för imorgon blir det ULLARED med Max och Catrin :)
KRAM
M♥

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Fin din blogg har blivit, alltid lika kul att läsa.Ha en trevlig tur till Ullared o hälsa E o C. Kramis

2009-11-15 @ 21:14:01
Postat av: Mamsen

Menar Max..Hihihihi

2009-11-15 @ 21:15:09
Postat av: Emilia blivande aupair i Los altos

Vad fin din blogg har blivit :D.

Vad jobbar du med föresten?



Alltså ska man skicka in de papperna till ambassaden innan? jag trodde man skulle ta med dem sen bara när man ska dit på mötet... Föresten, måste man skriva i stora bokstäver med? För det står man ska skriva som i visumet, och där e stora bokstäver.. Jag har inte gjort det, men man ska kanske deT?



ha det fint, kram

2009-11-16 @ 10:34:46
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Sabbi

Ja gud vad fin din blogg har blivit ;) HEHEHEH får man vara lite ego? nej skoja haha men den är fin, nöjd blev jag :)



hoppas du hade kul på ullared :D

2009-11-16 @ 22:18:18
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0