Lovely Friday

Idag spenderade jag morgonen/förmiddagen med lillesis som är sjukis .. Var ute och gick en sväng sen duschen innan bussen till Trelleborg..

Väl i Trelleborg träffade jag ÄlsklingsEmma och vi gick hem till henne där även Elle joina. Först slingade Emma Elles hår och sen när de var klara började hon på mig. Det blev två nyanser av bruna slingor och resulterade i INGEN utväxt och en ASSNYGG helhet:)
Vad skulle jag gjort utan Emmapemma, ja hon är inte bara bra för aatt hon kan färga och klippa till bra priser utan för hon är den hon är ! <3


(Jag och Emmsis innan Magget för många år sedan thihi, vilka gobitar)

Vi gick efter allt färgande ner till Harmony där vi år kycklingfilé med pommes o goood sås.. Kl blev sen 20 och vi la oss i sängen och kolla Idol, myssss...

Tog sista bussen hem (går 21.20 för er som undrar) och sen har jag och sis sett TV och snackat..

Snart ska jag ge henne en sömntablett så hon kan försöka få lite sömn denna natt.. Hon har ju inte sovit på 2-3 nätter och de är ju inget kul alls..

Imorron blir de fika med Kikki och sen försenad halloween/maskeradfest hos Håkassons! Treeevligt..

Kram och trevlig helg

M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0