SJUK ?!

USCH vad är det nu för skit som är på väg.. jag har inte tid med sånt här nu:/ Halsen ömmar och rosslar, ont gör det i öronen och frusen är man.. usch och fy och blä !!

Ska jobba ons och tor så har inte tid med detta + att fredag kväll åker Jag, Mamma och Peter till Sthlm.. På lördagen ska Mamma, Jag och Lena se High School Musical musikalen :) På måndag den 7 ska jag fixa visum, så det blir ett besök på Amerikanska Ambassaden...Håller tummarna för att papperna och formulärerna ska stämma. Jag har kollat igenom dem idag och enligt mig är allt OK..

Det ringde en tjej från CC idag och ville dubbelkolla min faktura, vad jag vill att den ska innehålla. Ställde också några frågor till henne vilket kändes skönt, sånt jag gått och funderat lite på.. 
Så nu väntar jag bara på att fakturan ska komma sen ska det betalas in..
 
Imorgon fyller älskade Mira 20år! <3
Nu ska jag ut med Gizzie innan läggdags.. Jag ska även proppa i mig en massa tabletter, sugtabletter och nässpray och hoppas på att jag vaknar upp imorgon frisk som en nötkärna:) Eller vad tror ni hehe, oddsen är nog inte så stora.. 

Vad skulle jag gjort utan mina vänner? Inte levt förmodligen (: Eller nått sånt.. Det tror jag i alla fall.. Ni får mig att känna mig älskad, trygg och omtyckt för den jag är. Malin, för er är jag Malin och ingen annan...Ni vet vem ni är hoppas jag..
PUSS♥
 


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Krya på dig....ta det lugnt o slappa idag...Kramis

2009-12-01 @ 09:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0