Stormvarning

HERREGUD vad det blåser, regnar och håller på...
Hatar sånt väder, det är okej om man sitter inne och myser som jag gör nu. Men jag ska köra till jobb kl 21.15 vilket inte kommer bli kul.. Hela bilen kommer att svajja otroligt mycket..

T.o.m. TV:n klyddar och bilden försvinner + ljudet störigt !!
Ikväll är det Jag och Camilla som jobbar det ska bli kul träffar inte henne så ofta.

Nu ser jag på Biggest Loser, älskar det programmet. Tycker det är intresant att se dessa överviktiga perosner prestera, kämpa och lära sig att äta + leva rätt..
Jag har börjar fundera mer och mer på att ta upp det jag funderat på innan: att läsa till Kostrådgivare eller Kostcoach.. Det tror jag skulle kunna passa perfekt för mig, jag vill kunna hjälpa människor och få dem att känna sig värdefulla.
Vi får se hur det blir med det men lutar mot det håller.. Kanske pluggar lite sånt i USA nu med, jag måste studera där också..


Kommentarer
Postat av: Emilia blivande aupair i Los altos

Du får köra försiktigt <3 :)

2009-11-18 @ 20:17:00
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0