Svenska vs. Engelska

So from now on if I write in English you can easily translate it into Swedish :) Super isn't it?

Eller om jag skriver på Svenska så kan min värdfamilj och andra utländska vänner även läsa... 

I apologize for the translater, it's not that correct and sometimes I write special words that are not "real" words in Sweden either. The grammar and words are not completely correct, but I think you will understand more than before at least. It's always somethin', Better than nottin' !! Aight?

So just choose "Engelska" (English) in the Google translator to the left and wait until everything is translated.. 
Så välja Svenska om jag skrivit på engelska och ni inte förstår, Google Översättaren är till vänster under klockorna.. :)

Lycka till och hoppas detta kommer hjälpa vissa lite iaf.. Och att även mina Americanska vänner kan läsa lite om mitt liv och tvärt om ! :)   

Kommentarer
Postat av: Sabbi

jag åker nog den 4e eller 11e :) det finns bara de datumen att åka i början av januari :) och dom ville att jag skulle komma i början av januari :) 4e hade varit perfekt! jag fyller år den 2a så jag hade tänkt ha födelsedagsfest/avskedsfest då , så 2 dagar innan är ju perfekt :D är du nervös+

2009-11-09 @ 12:36:52
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0