ULLARED

Hade en riktigt mysig kväll igår hos Catrin med Linn, Max och Jag.. Vi snackade (eller jag gjorde), skrattade och såg TV.. :)

Jag, Max och Catrin delade sen en dubbelsäng (mys på det) men ändå trångt och varmt haha .. Vi somnade vid 01.00 och klockan ringde 05.45! Då skulle jag försöka dra upp Catrin som ALLTID snoozar 30 minuter minst!!

Men hon var så duktig och ja även Max då han vatr klar till 6.30 då vi skulle köra!
Vi stannade på Entré och köpte pizzabullar och Pucko, mums vilken höjdar frukost.. Speciellt PIZZABULLARNA ! LOVE på dem...

Jag fick handlat de jag ville, fixade lite julklappar och smått och gott..
Jag har haft en superhärlig dag, även denna med mycket skratt, skånskt prat och mycket mat ;)

Tack M och C <3


Har sett Ullared på TV idag och nu ser jag CSI.. Älskar CSI.. :)
Godnatt alla
Kram
M♥


Kommentarer
Postat av: Sabbi

haha tack :D jag tog den bilden på min födelsedag, snart ett år sen hahaha redan då fick jag dollar att ha i USA! haha :D



så lite såå :D

2009-11-16 @ 22:27:27
URL: http://sabbi.webblogg.se/
Postat av: Emilia blivande aupair i Los altos

Ja, pizzabullar är förjävla gott ;).



Och älska Ullredsprogrammet!



Sabrina gjorde ett bra jobb med din blogg iallfall. Den blev jättefin. Ha det fint / Emilia

2009-11-17 @ 11:40:41
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0