VÄRLDENS BÄSTA KVÄLL !

Jag vill bara tacka alla som kom igår och gjorde min kväll till en av de bästa i mitt liv.. Jag var omringad av de bästa vännerna och familj (Janet är ink. i familj)... Har inte mycket tid att skriva nu då jag ska duscha nu och köra till jobb + städa lite här hemma..

ÄLSKAR ER ALLA DJUPT SOM FÖRGYLLDE MIN DAG IGÅR, ALLA PÅ OLIKA SÄTT♥ Tack för att mi finns för mig, det kommer bli svårt att lämna så nära, fina och unika vänner! Ni är mina allt, ni ser verkligen vem jag är...

Tack !


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det var det minst vi kunde göra för dej...Alltid lika go, glad, hjälpsam, ställer upp för alla i alla väder...Hur ska vi klara oss utqan dig, det kommer att bli svårt....Kramis...:-)

2009-11-29 @ 16:41:27
Postat av: emilia, blivande au pair i los altos, CA

vad kul :)



nu är det inte lång tid kvar .. börjar bli allt mer nervös

2009-11-30 @ 13:26:45
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0