Vilken Lördag

Tack så jättemycket alla som var med igår, Mira, Kim, Simon, Timmy, Keith... :)

Först spelade vi spel, "Med andra ord" och efter det tyckte Mira och jag att vi skulle göra fruktsalladen som vi köpt frukt till..Jag blandade även dippa till chipsen ...

Väl inne i storarummet igen blev det "Kampen mellan Kvinnor och Män" , sjukt roliga frågor ändå.. Vi pallade inte spela spelet utan vi tog frågorna istället haha ..
Vi skulle ju basta med i Skurup så vid 23.30 stack vi dit, där var då 6-7 stycken damer i 35-40 års åldern som hade lite "väninnorträff".. Så de utmanade oss i innebandy, och sen ville jag spela fotboll så det blev det också.. Vi hade ju inga kläder till att spela i så ja det fick bli leggings och tjocktröja hahah ...
Svettig blev jag ska jag säga er.. Eller hur Mira.. Som det rann längsmed ryggen hahah .. Åhh vad jag älskade det..
Så längesedan jag spelade fotboll (skiter i innebandy, inte min sport), gud vad kul det är!! Och att få röra på sig med.. LOVE IT, give me more!
Efter det blev det bastu för oss lite yngre, sjukt härligt men varmt.. Och det blev lite iskallt vatten krig .. Vilket var skönt och lite obehagligt ;)
Efter bastun åkte vi hem och de andra åt rostade mackor och jag pratade lite med Kent, seriöst prat om framtid, personer, relationer och mognad..
Väl hemma 4.30 så kom jag i säng vid 5 :)
Sov till 12 och hjälpte sen mamma (lite) med chocklad parafaiterna.. Mycket goda.. Nu ska jag snart köra till jobb..
Ha en mysig söndag
KRAM
M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0