Vilket sammanträffande

Har haft en okej natt på jobbet.. :) gått rätt snabbt ändå och trevligt sällskap..

Sen hände en helt sjuk sak kl 04.30 imorse..Vilket sammanträffande!

Det ringer i växeltelefonen på jobb och jag svarar.. Det är en herre med namnet Tom Holec som vill att jag ska faxa hans nota från senaste vistelsen.. Jag får då faxnummret som följer:
+1 (425) osv.... +1 står för USA och 425 är riktnummret för Seattle...

Så jag säger:
You are calling from Seattle, aren't you?
Tom:
Yes I am, how did you know that? Och han lät väldigt förvånad hahah

Så berättade jag om att jag skulle jobba som au pair utanför Seattle i Everett.. Så blev han överlycklig och började berätta om skidor och att det var snö och hur mycket snö det var osv...
Då utbrast jag:
Vaddå, är det SNÖ i Seattle nu??
Tom:
Ja, eller ja i bergen och utanför storstäderna i skidorterna..

Sen gav han mig sitt mobilnummer och sa att det vara bara till att ringa för han kunde hela Seattle utantill och visade mig gärna :)

Hel sjukt faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Coolt.....:-) Världen är bra liten....

2009-11-18 @ 08:11:56
Postat av: Emilia blivande aupair i Los altos

Hahaha.. Det är ödet..

Jag tror på ödet ;). Ganska coolt, håller med din mamma, världen är liten :P

2009-11-18 @ 09:03:13
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Malin

haha ja jag tror på ödet med:D sjukt... världen är liten, det är andra gången jag blir påsprungen av en seattle människa :D

2009-11-18 @ 15:31:03
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0