21/10-09

Goddagens läsare...

Idag har jag hunnit med en del, i alla fall enligt min åsikt.. :) 
Jag började fylla i 2 av visum formerna (nästan klar).. Sen ska jag göra den sista någonstans där jag har tillgång till skrivare + adobe reader och mina uppgifter (det blir mitt nästa projekt)...

Jag ska även gå ner om banken och betala in visumavgiften till Ambassaden på fredag tror jag, så är det fixat.. 

Jag tog sedan och besegrade diskkullen (inte berg, bara en kulle) .. 
Girrebus och jag var ute på en riktig tur idag, 1 timme lång härlig lek/spring/mysig/älskvärd tur.. Vi satt oss vid kanten av grusvägen och tittade ut på fälten och njöt av det dina vädret. Solen värmde i ansiktet, vindarna var friska och det behövdes verkligen att bara stanna upp och njuta. Gizmo gillade det väldigt mycket med, sen sprang vi iväg och kom ihåg våra intryck .. :)

Väl hemma la jag inte gamla bilder på datorn och har sorterat fint i mappar. Dammsugat nedanvåningen har jag med gjort och lagt rätt/in skor, kläder.. (Mama kommer bli glad) + även bäddat min säng...

Snackat lite med Mira och även Keith i telefon.. + skickat ett litet mail till Katie och Joel borta i Everett... 

Nej ska snart torka disken, träna lite och duscha.. Mamma och Petra kommer snart hem och sen även Peter.. 

Keithan kommer och hämtar mig vid halv 7 för jag ska kolla på hans träning + snacka med Mira.. 

Väl hemma ikväll ska jag lägga fram alla accessoarer, kläder och skor jag ska ha med mig till The Studio imorron :) WHIIOOOO 
Jag och Petra ska bli fotograferade där.. Vi ska ta sånna riktigt snygga modell bilder för vi är så SNYGGA ;D heheh 
Eller ja vi kan ju försöka i alla fall.. ! 
Kl 13.45 ska vi vara där, på 12 våningen i Turning Torso, bli stylade i håret + sminkade.. sen fotograferade.. 

Ha det bäst alla, trevlig "lill" lördag

PS Kolla min hockey frilla, JAG VAR MODERN, SÅ DET SÅ !! ;) 


KRAM
M♥


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Har sett så fint du har gjort idag, blir så glad när jag kommer hem o kullen är borta o sängen är bäddad...:-) I like it.... O sen lyckar jag till med The Studio.....Dom får något att bita i....Säger bara LYCKA TILL.....Älskar er båda 2...Ni är bäst.....

2009-10-21 @ 21:37:00
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: Marica

Fin blogg du har :)

2009-10-21 @ 22:41:19
URL: http://maricawedberg.blogg.se/
Postat av: ampelos

Ha en bra morgondag :)

Kramar

www.ampel.blogg.se

2009-10-21 @ 22:46:35
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack Marica, var inne och kollade på din med en sväng.. och din är mycket fin med! :)



Tack till dig tjejen från stockholm, Stephanie hette du va ? :) väldigt trevlig kommentar.. din blogg såg också mkt fin ut.. /Malin



o tack mammsi, love you too!

2009-10-21 @ 22:56:45
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0