22/10-09

The Studio DAY

Jag gick upp vid 9.00 och Petra frågar mig..
-Vad gör du uppe redan?
-Ja men jag ska sitta lite vid datorn, sen ut med Gizmo + prova kläderna och duscha innan vi ska åka..

Och kan ni tänka er, det blev ÄNDÅ stressigt innan vi skulle åka, fast jag gick upp i så god tid!! TYPISKT MIG..:/

Men iväg kom vi i alla fall med våra stora väskor fyllda med kläder och skor + accessoarer.. OSMINKADE och mindre attraktiva!
Väl inne på The Studio på 12:e våningen i Turning Torso så säger tjejen i receptionen att vi inte har någon tid inbokad?!
Så jag började ju bli lite mer än LITE nervös.. Men hon hade ändå lite tid så de kunde trycka in oss (PHUU vilken tur). Vi fick skriva in oss + lite nummer till andra (vi tipsade en massa folk, så akta er för samtal nu).
Sen vänta vi en liten stund innan vi fick tilldelat vars en stylist som gjorde vårt hår och makeup. Petra var lite bångstyrig där men de är rätt.. Man ska vara 100% nöjd, annars är det ju inte lönt!

Vi fick en mycket trevlig ung tjej till fotograf som förklarade hur allt skulle gå till osv.. Vi fick ett provrum och började byta om + HYSTERISKT sminka på oss lite av vårt eget smink med (fick ju fylla på mascara och puder hahah).

Sen var fotograferingen igång och de tänker jag inte gå in på i detalj ...

Vi fick sen välja lite bilder och blev genast ganska mycket fattigare.. Eller i alla fall Mamma och Jag som fick betala medan Petra gled som vanligt den lilla glidaren... ;)

Men ja lite fina foto fick vi tycker jag.. Så lite snygga är vi nog ändå Systrarna Persson♥

Jag vill ju ha med mig några fina foto på oss nu när jag ska flytta så lång för en tid, så jag ska framkalla några av våra nytagna foton och ta med mig..

Här har ni ett smakprov på oss..




Kram och Godnatt på er och imorron är det FREDAG..
/Malin

Kommentarer
Postat av: Yasse.

storasyster eller lillasyster ? =P

2009-10-22 @ 23:11:35
URL: http://yasseiusa.blogg.se/
Postat av: Malin

Petra är min lillasyster hhhahha :) fast de kanske inte ser ut som de..

2009-10-23 @ 09:19:20
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0