24/10-09

Goddagens läsare!

Igår var en mycket trevlig dag, då jag lunchade med Lisa i stan + kollade lite i affärerna. Träffade Mira vid 15.00 och vi åkte till City Gross och handlade allt som man ska ha för att göra tacos. 
Vi åkte hem om till mig sen vidare till Rydsgård där vi skulel spendera lite av vår Fredagskväll. Vi satte igång med Fredagsmiddagen direkt och vissa hjälpte till mer än andra ;) Inga namnd nämda inga glömda.. hahah. Men han ska i alla fall får diska idag, vilket jag tvivlar på att han kommer göra.
Alla åt och blev tillsist mätta och belåtna. Resten va kvällen bestod av , mycket prat, skratt  och akrobatik av hög kvalité!!

Mira och Jag körde hem vid 22.30, var ändå ganska skönt att komma hem en rimlig tid och kolla lite på datorn sen lägga sig vid 00.00.. :)

Nu är klockan 09.35 och jag kunde INTE sova längre vilket jag aldrig kan .. hehe. Så jag ska snart lägga mina kläder i tvättekorgen då mamma håller på att tvätta.. + lägga in mina andra kläder i garderoben, får ju städa undan lite ju..

Klockan 13.30 ska jag köra till jobb, ska jobba med Madde ikväll.. :)

Så blir inte mycket vettigt gjort denna Lördag med än att jobba..

ÄLSKAR MIN FINIS MIRIS ♥ Och idag åker hon till Thailand i 2 veckor, hur ska jag klara mig :/


Ha en underbar resa gummelumman... :)

Och sen önskar jag er andra en superhärlig Lördag och Söndag..

Kram
M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0