31/10-09

HAPPY HALLOWEEN AND A HAPPY CONTINUED WEEKEND...

Idag ska jag till Therese en sväng och snacka, sjukt längesedan jag träffade henne.

Igår hade jag en mysig kväll med Emma, Idol och en massa snack/uppdateringar... Sen var hon så snäll så hon tunnade även mitt hår (LYCKLIG var jag om nått då)! <3

Får se vad som händer ikväll har lite små aningar men får se vad de slutligen blir..

För övrigt så är min hund hels svullen på snoppen och omkring.. Ser helt mysko ut, jag upptäckte de igår.. Han är liksom inflamerad och röd + sårig.. Ser inte så trevligt ut.. lite synd om honom är de iaf..

Nej nu blir det lite situps, kanske någon benövning, musik och sen duschen innan jag ska köra..

KRAM
M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0