Äntligen BILDER

nu kan ni äntligen se bilder på facebook.. alla är uppladdade än sålänge.. och fler lär komma...
idag åkte Camilla och jag till Mission Valley Mall, de hade sådär affärer.. så gick bara en snabb sväng och åt på Ruby's.. Ruby's är en äkta amerikansk snabbmats kedja/restaurang.. som de man ser i filmer och i Grease filmen.. Med milkshake och körsbäret på toppen av grädden och lite såhär jukebox stämning + original möblering och de andtällda bar randiga klänningar och killarna sån speciell mössa/hatt + fluga.. ni får se bilderna det är svårt att förklara..
Vi drog vidare till Fashion Valley Mall istället där vi visste vilka affärer som fanns  och bra är de där!
Camilla åkte ganska snabbt eftersom hon började jobba 14.00, så jag gick runt själv och köpte lite Victoria's Secret trosor + läppglans, parfymen till Jocke som han frågat efter..
Sen fick jag shoppat skinnjacka, lite tröjor och löpskor/träningsskor och träningskläder..
vid halv 5 tiden tryckte jag en biljett till tåget och åkte mot Old Town där jag sen bytade till buss 8 och hoppade av vid Ralph's (mataffär).. jag handlade lite blandat och kom sen på att det är typ 2-3 km för mig att gå hem och jag hade händerna fulla (jag handlade 2 lite mjölk, 2-3 liter juice + annat, därav det extra tunga) . Sen är jag inte på tipp topp heller, slåt lock för mina öron hela tiden, ont i halsen, hängig och lite halvfebrig + förkyld :S så det gjorde det hela extra jobbigt...jag gick då in på Target, affären bredvid Ralph's.
Jag tänkte att de hade nog resväskor,  och tur som jag hade så hade de väskor.. jag fick köpt en och fyllt den med alla kläder + mat... och RULLADE HEM.. men det kändes som evigheter och alla vägar jag skulle korsa.. + att det var första gången haf tod tåg, buss och gick därirfån själv.. men jag klarade det!
väl hemma halv 7 packade jag upp sakerna och bytte om till bikini och gick ner till jacuzzin för att värma mig..
nu har jag laddat upp alla bilderna och ska snart packa och vika rätt mina kläder (som är en ända röra nu, vilket jag INTE GILLAR). ska träffa Amanda ikväll, och Pancham ville att vi skulle komma till honom..  så vi åker nog till honom vid 22 tiden.. sen slutar Camilla 00.00-01.00 inatt..
HA DET BÄST ALLA♥

Kommentarer
Postat av: Mormor & Morfar

Hej Malin!

läser på din blogg varje dag, vi tycker det är roligt att läsa om dina upplevelser. Var rädd om dej

välkommen hem. hör av dej.

2009-10-11 @ 17:09:03
URL: http://http:/minusa.blogg.se
Postat av: Malin

åhh vad roligt. ja på så sätt kan ni vara med om vad som händer i mitt liv med... ja tack, jag ska höra av mig..

ha det bra. kram

2009-10-11 @ 18:12:45
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: Malin

åhh vad roligt. ja på så sätt kan ni vara med om vad som händer i mitt liv med... ja tack, jag ska höra av mig..

ha det bra. kram

2009-10-11 @ 18:13:15
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0