Day 1

Hello everybody!
Ville lägga in en bild från dagen men kameran synkroniserar inte med hennes dator, HATA APPLE och MAC!! hahahah.
idag hade vi världens frulle med scrambled eggs, croissant med hallonsylt och lingongrova med smör, lite international mixed frulle .. men gott var de iaf..
sen bar de av till DMV, där Camilla skulle göra de skrivtliga provet o ta foto o sånt för Californian körkort, men ja det blev ett par timmar där vi gärna glömmer, men ganska kul var de iaf och jag har lärt mig mkt.. hon misslyckades desvärre med sina försök :( så ja blir på det igen om en månad o då SKA  hon ha läst på vilket hon inte gjort nu !
Sen stack vi till Ocean Beach och såg på solnedgången o alla surfare (var stoora höga vågor) .. vi år på en svinball restaurang.. ska få bilder på de sen förhoppningsvis.. (om datorn vill) de hade sjukt goda hamburgare där !
Väl påväg mot bilen så drog jag in Camilla i alla shopparna :O så ja där blev jag ganska snabbt och lätt av med 55 dollar = 380sek typ.. :D o då hade redan butiken stängt så vi fick skynda oss ut så ja tur, annars hade det säkerligen blivit MKT dyrare !! :)
nej nu ska vi nog ner och prova våra nyinköpta bikinis i Camillas bubbelpool !! JA NI HÖRDE RÄTT, det finns pool och bubbelpool i deras lägenhetsområde/innergård..
ha de bäst, and have a great day/night
önskar att alla ni där hemma hade varit med och upplevt det jag får uppleva nu! <3
malin♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gomorron eller gonatt mitt hjärta..Det är dax för oss att gå upp o du kan krypa ner o sova gött. Hörs härligt over there.... vi hade gärna varit med...men passa på o njut av dessa dagarna o hör att du har tagit ifatt det svartabältet i shopping...hahahhh hälsa...kramar fr oss i lilla sweden

2009-10-02 @ 06:40:19
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: Petra

Vaddddddå för bikini ? :D <3

2009-10-02 @ 06:46:46
Postat av: Emma

vad var det för bikini du köpt ? :)

2009-10-02 @ 06:56:42
Postat av: Daniel Karlsson

Vill fan också ditt låter skit härligt specielt det med solnedgången och vågorna :D

2009-10-02 @ 15:12:12
Postat av: Malin

heej chumpis, naue ja du skulle varit här, du får komma o hälsa på mig i seattle bby ! :) miss you hade varit kul att ha dig här..



jag har bara köpt en helt vanlig bikini alla.. en randig i blanbade färger :) blir en viktoria secret senare ;) <3

2009-10-02 @ 18:37:56
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0