Day 2

Nu ligger alla och sover där hemma i Sverige, och här sitter jag och har myskväll med film, oreo's ice cream och frukter.. :)

Dagen började med en tur till Fashion Valley och vi hämtade Pancham (eller hur det stavas) på vägen dit. Köpcentret såg inte stort ut från utsidan men SEN ALLTSÅ SHIT! Det fanns sjukt många affärer allt från HM-->Jimmy Choo-->Victoria's Secret !! Hade sjukt många affäret med sjukt snygga kläder, toppar och fest klänningar/outfits och skor !! Och vet ni vad, det var BILLIGT, typ en skitsnygg festklänning (hade kostar minst 500-600kr hemma) kostade 25 dollar = ca 175kr, vilket är ganska ofattbart för mig.
Men idag blev det inga sådana kläder eller sådan shopping, idag hade vi inte så mkt tid för Camilla och Pancham skulle jobba. Vi inhandlade bara kläder + accessoarer till morgondagens party med island tema (ö tema, typ hulla hullas eller vad som). jag fick shoppat en del till festen iaf..:) Kommer nog bli bra.
Så jag frågade Pancham hur han tog sig till Fashion Valley (han har ingen bil eller körkort och han är där OFTA. Han älskar med att shoppa nämligen) Så han berättade för mig att jag kunde ta bussen en bit från där jag bor 8 el.9 mot Old Town sen ta en gröna linjen med ett typ litet tåg och sen stanna den utanför.. Så de blir ett litet äventyr för mig nästa vecka då Camilla jobbar en hel dag..
Jag förresten också världens godaste shake idag: apelsin juice, jordgubbar, bananer och ananas glass! FY SJUTTON VAD GOD DEN VAR! (En hel måltid med, var mätt ett par timmar efter hahah ).
När Camilla åkte till jobb så gick jag ner och provade min nya bikini i poolen och jacuzzin. Här är jättefint i området med 2 tennisbanor, Gym (helt okej), dammar med broar och uppehålls platser + grillplats..
Gick upp och duschade sen gick jag till Blockbusters ville hyra film där och skulle skriva upp mig och bli medlem när jag inser att jag inte får hyra då jag inte har ett hemnummer eller ett security number.. så isf får Camilla bli medlem så jag kan hyra på hennes.. Jag sket i de så jag gick och handlade dricka + frukt ist + Oreo's glassen och lunka hem igen.. Camilla hade nämligen lite filmer hemma och Joel (Camillas rumskamrat) erbjöd sig att jag fick låna någon av hans filmer annars :) så snällt.. men det blev Ice Age 2 och nu ska jag se P.S I Love You..
Men jag kan lika gärna säga godmorgon och ha en underbar lördag...
Varma, Soliga Hälsningar
Malin♥

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tåg o buss hörs ju skit enkelt men vad gör man inte för shopping....hahhh....Ja du det är ofattbart att du är over there..:-) Ha det bäst o gonatt på dig...Ha nu en trevlig dag med både rugby o Ö-festen....Hälsa..Älskar dig...Kramar

2009-10-03 @ 08:02:56
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fick du mitt sms igår? :) <3

2009-10-03 @ 13:11:15
Postat av: Mormor & Morfar

hej malin!



mamma har visat oss din blogg. den var bra.hoppas du får kul i usa.vi kollar varje dag

2009-10-03 @ 14:22:01
URL: http://http:/minusa.blogg.se
Postat av: Malin

lisa, nej de har jag inte har inte mobilen med mig :) <3



mormor & morfar..

heeej morfarjinko o mormor, jodå hon nämnde de, så kul:) har det toppen här nere.. jaa vad kul ska snart till seattle och min familj ju så det blir spännande. ha det bäst, KRAM malin

2009-10-03 @ 19:09:40
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0