Hemma


Goddagens Readers

Ja då är man väl hemma efter sin lilla förtripp till USA. flyget hem gick snabbare än vad jag tänkt mig att de skulle göra så det var skönt. Hade lite klydd och missförstånd vid mitt byte i Chicago och så men allt löste sig efter att jag sprungit genom hela Chicaho O'Hare flygplats och trängt mig i säkerhetskön (gick för sakta och de hade bara 2 st öppna) och väl på tåget till terminal 5 fick jag ta min astmamedicin (eftersom jag sprungit så att mina lungor värkte) och nässpray + halstabletter (eftersom jag inte ens mådde bra innan och sen var benen spagetti efter flygturen) men allt löste sig och jag hann flyget hem till Köpenhamn..

väl på Kastrup stod Mamma och Petra och väntade på mig .. vi åkte sen inom Field's bara för att möta Fredrik och hämta min nya dator ... whiiooo

så igår hade jag full show med att prata med alla, berätta allt, ge alla saker jag köpt till familjen, fixa med min nya dator och packa upp... 

idag har jag fått fixa en hel del vad det gäller för mitt au pair år.. jag har bokat tid hos Amerikanska Ambassaden, bokat resan till Stockholm (för att kunna vara på Ambassaden eftersom den är i Sthlm ju), fixat Facebook till Pappsen och även Skype.. så nu minsann ska de bli lättara att hålla kontakten och han kan med se mina bilder jag laddar upp... :)
jag har också ringt och ändrat/avbokat min tuberkulos spruta eftersom det visade sig att jag bara behövde en läkarkontroll/hälsokontroll.. så skönt ju, där sparade jag 200 kr på de + en extra dag (om jag tagit sprutan hade jag varit tvungen att åka in 2 dagar senare också). 

har precis varit ute med Gizmo och ska snart duscha, gå ner till Apoteket och se hur länge mitt frikort varar, för jag vill ju helst inte betala för alla mina mediciner för ett helt år som jag ska ha med mig till USA... så får kanske hämta ut halva Apoteket idag.. hahah :D och jag skämtar inte det är sjukt mkt.. 

ska även diska och fixa .. sen blir det fredagsmys hemma med idol och lite gott...  

ha en bra fredag alla och även en trevlig helg..  
STORKRAM MALIN♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0