Måndag 19 Oktober

Goddagens Readers

har varit ledig idag.. kl ringde 10.00 och jag gjorde mig iordning eftersom jag hade en tid hos Öresunds Läkargrupp kl 14.00.
Det var nämligen dax för mitt hälsovårdstest, se så jag var frisk och att alla väden var bra + kolla vikt och längd..
Och vet ni vad.. ni gissade rätt.. jag var frisk som en NÖTKÄRNA!! whiioo:)

sen fick jag lägga benen på ryggen och KUTA TILL BUSSEN..jag hade 4 minuter på mig !!! PANIK.. men jag klarade de och sen värkte lungorna i minst 10 minuter :/ hate it..

ikv ska jag städa undan lite och lägga in kläder i garderoben, förhoppningsvis gå ut och gå en runda (får se om jag hinner) annars bara duscha innan sängen kallar så jag ska jobba imrorron.. 

imorron blir det jobb kl 8.30-16.30.. skönt att inte jobba 6.30 iaf..

Ha en fortsatt mysig måndagskväll.. 


PS. JAG SAKNAR MINA PÅGAR ! :(
 
KRAM
M ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0