October 17th and it's SATURDAY

Goddagens Readers

vaknade 8 idag av att mamma skulle upp och tvätta. hon skramla, prassla och banka på ovanvåningen med tvättpåsen sen börjar hon prata med mig när hon kommer ner (jag var DÖDS trött). hon fortsätter till tvättstugan och kommer tillbaka och hämtar Gizmo och tappar hans koppel innan hon går + pratar med mig igen:
- Du MALIN, om kvällspostenkillen kommer så ge honom 100kr om jag inte är tillbaks innan det!
Jag:
-mmm, jag ska ...

sen när hon kommer tillbaka med Gizmo så väsnas hon i köket med att hälla upp mat till Girrebus. det slår, smäller och gör en massa oväsen.. jag tänkte jag DÖÖÖÖÖR , låt mig få sova 1 timme till liksom.. men nej så upp och hoppa.. har sovit 6-8 timmar de första nätterna sen jag kom hem och borde fått sova lite till men nope de är slut på de hahahha ...

dagen består av bowling ikväll med Keithan, Miris, Sandy, Kimzan, Kim Apa, Simon, jag och kanske Jonas.. och JONAS DU SKAAAA MED !! SÅ PJALLA INTE NU...:) ska bli trevligt sen får vi se om vi sticker till grabbarna i Rydsgård sen och snackar lite..

vi är också bjudna på 40års fest/kalas till mammas kusin, så tänkte att eftersom vi in ska träffas fören 20.00 ikv så ska jag med mamma en sväng dit och äta lite god mat.. muuums aldrid fel! det ser ut att bli en bra dag, jag ska även fixa lite med mina sista småsaker som ska upp ur resväskan.

imorron blir det jobb, jobbar kväll så 15-23 och Andreas blir min jobbepartner imorn :) ska ändå blir kul att jobba lite, iaf få lite mer pengar i kassan..

ha en superhärlig lördag alla ...

p.s sen saaaaaaaaknar jag Amanda, Camilla och Pancham, åhhhh ni får mig till att vilja ta vilket plan som helst och åka direkt, nu ! ni kan inte skriva sånna saker till mig jag vill komma nu här är allt som vanligt (vilket jag älskar med) men snälla ta mig tillbaks till dessa underbara människor! d.s

PUSSS♥

Kommentarer
Postat av: Yasse.

Som svar på din kommentar : haha ja, jag ska oxå vänta , o sen där, ska jag hitta en great guy =) haha.

2009-10-17 @ 20:12:05
URL: http://yasseiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0