San Diego, CA

ÄNTLIGEN ÄR JAG FRAMME!

nu sitter jag här i Camillas lägenhet och klockan är 11.55pm, nyduschat, hungrig (det är ju för fan FRUKOST hemma nu ju) och heelt själv.. Amanda körde mig hit efter hon slutat jobba, har hunnit snacka med mamma på msn med så nu känns det bra med.. man vill ju höra av sig till dem där hemma så de vet att allt är bra.. så nu får mamma medla vidare till alla att allt är ok!

här verkar ju helt underbart (har jubara sett California i mörker ju än så länge)

Det var en lång tur minsan.. alla dessa timmar spenderade på planet och i väntan på flygplatser.. Men jag har lärt mig en massa och pratat med lite olika amerikanare och en kunde t.o.m. svenska då hon var född i sverige (kan tänka sig haha ). först blev det 8,5 timmars flyg till Washington DC, Dulles airport.. där väntade jag i lite över 2 timmar (och jag fick ta av mig SKORNA i säkerhetskontrollen o allt gick i 190 från de man kom av planet, kändes som jag gick igenom en fabrik, en kontroll hahah snackade med en kile bakom mig som hade FLIPFLOPS och undra de, för vem hade inte converseskor som skulle knytas upp och sen knytas igen efter kontrollen haha .. o väskorna tog man och sen bara lämna till några killar som skicka iväg dem! :O jag var helt rädd att de inte skulle komma med rätt plan ska ni veta..de är liksom en som står o bara särar på dem sen och så.. de är skitlätt att de kommer fel ju !! så var ganska glad när jag såg mina väskor och båda t.o.m. i San Diego.. :)

nej nu kommer väl camilla om en 15 minuter kankse.. ska bädda min säng då och lägga oss.. imorgon är camilla ledig, hon ska fixa nått med bilen men sen får hon visa mig lite av denna fina del av världen i solsken !

ha de bäst alla, tänker på er där hemma..

LOVE / Malin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att höra av dig....hade gärna varit med dig..:-) Passa på o njut o ta många kort...Hälsa och vi hörs senare..:Sov gött mitt hjärta

2009-10-01 @ 11:10:25
Postat av: Pappa

Hej Malin! Roa dig och ha kul och framförallt njut.Var rädd om dig. Vi hörs!

2009-10-01 @ 20:44:19
Postat av: Malin

HEEJ PAPPSI!

tack jodå har fått shoppa lite idag med thihi.. varit nere på ocean beach, mysigt ställe.. du skulle gillat de här med! ja ska vara rädd om mig thihi , görs.. LOVE

2009-10-02 @ 04:36:23
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0