Sea World !

Idag blev äntligen Sea World ! And I had a blast, it was amazing folks... :)
Amanda, Camilla och Jag stod vid entren när det öppnade kl 10.00.. vi har sett pinviner, flamingos, hajar, fiskar, sköldpaddor, grodor you name it.
Vi åt också revbenspjäll, skiiiit goda var de, sen lite jordgubbar som efterrätt.
Sen var vi på två olika shower som var heeelt fantastiska alltså grymt bra. Först såg vi Shamu och de andra späckhuggarna uppträda med hopp, konster och stänka ner oss i publiken, helt otroliga varelser och så gigantiska de är med :)
Sen strosade vi runt på området och åkte 2 super blöta karuseller, eller ja en berg och dalbana/stockarna.. den andra var som colorado på Liseberg, ett stort däck med plats för typ 8 personer där du åker i en fors..
GUD VAD BLÖTA VI VAR HEEEELA DAGEN :D vi torkade aldrig...
Sen sist men absolut inte minst såg vi sjölejon/ utter showen. Detta var en liknande revy med humor och en massa skratt hahhaha...

sen körde vi hem och bytade kläder och ringde Pancham.
vi besämde oss för att sricka till PB (Pacific Beach) där vi åt på en restaurang eller mer en football/baseboll bar/pub. Maten var mkt god och vi hade en härlig kväll... sen skulle vi gå till bilen och på de 5 minuterna och 100 meterna kändes som 15 minuter och det hann hända MKT PÅ DEN BITEN! bilder kommer ni få sen men Amanda ramla baklänges och Pancham körde Camilla i en kundvagn och ville sälja henne till en hemlös för 50 dollar. sen försökta Pancham och Amanda lyfta ur Camilla utan någon framgång och sen körde jag hem vilket då gick bra iaf:D
sen har vi haft myskväll och snackat resten av tiden. men kvällen var väldigt lyckad iaf.. och nu sitter jag här kl är 00.09 och alla har somnat i sofforna.. vet inte hur jag ska lösa detta.. Amanda bor i lägenheten mitt emot men Pancham kanske skulle behöva skjus hem av mig så får se vad som händer hahha men alla ha de bäst för det har jag här iaf...
KRAAAAM PÅ ER ALLA DÄR HEMMA! ♥

Kommentarer
Postat av: mamsen

<3 <3 <3

2009-10-08 @ 11:02:40
Postat av: Pappa

Lyssnade ni inte på Beach Boys? Kram!

2009-10-08 @ 16:22:51
Postat av: Malin

hehe nej men de skulle vi ju gjort, de är bäst ju.. kommer de är ifrån, eller ja surfin california ;)

2009-10-08 @ 17:50:33
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0