underbar dag

tänkte bara säga godnatt ska lägga mig nu kl är 01.34 här.. och jag åker hem och exakt 12 timmar !!  blir ett snabbt inlägg imorron bitti kanske annars får ni vänta tills jag kommer hem..
vill inte hem.. kommer gråta imorron :( usch ..
men hörs när jag är tbx i (kalla) Sverige..
har haft en underbar dag med båttur, mys på stranden och ätit på en restaurang nära stranden med en "låtsas våg" däe man kunde surfa.. ni ska få se bilder sen.. sjukt ballt.. vi träffade sen Amanda och några till och de åt på en mexikansk restaurang men vi var mätta sen innan jag och C. vi bestämde oss sen för bio så vi hämta upp Pancham och såg "Cloudy with a change of meatballs" ( molningt med en chans på köttbullar) ! sjukt bra, rolig och söt film..
väl hemma fick jag kasta mig över packningen , usch hatar att packa men fick ihop det tillsist och hoppas inte på övervikt!
godnatt alla ..
snart kommer jag ..

Kommentarer
Postat av: mamsen

VÄLKOMMEN HEM vad jag längtar efter dig. Älskar dig o sovgött....Kram

2009-10-14 @ 10:51:16
Postat av: Fästmö Pernilla

Har en fråga på min blogg angående bröllop som jag gärna skulle vilja ha hjälp med! Ha en fortsatt trevlig dag.

2009-10-14 @ 10:56:34
URL: http://wedcor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej. Hoppas allt är bra med dig.

Det är kul läsning på din blogg.

NI som är spelintresserade kolla gärna in min blogg.

Ha en kanon dag.

2009-10-14 @ 11:37:22
URL: http://spelens.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ser fram emot att träffa dig imorgon.Var inte ledsen för att du ska åka hem, vad är väl San Diego jämfört med Trelleborg. Bon Voyage! Kram

2009-10-14 @ 12:29:39
Postat av: Malin

mm snart ses vi mamma :) snart <3



ja jag vill träffa dig imorron med pappa !!! nej det är sant saknar tångdoft och vindar som BARA cirkulerar.. så var man än går eller cyklar så är det MOTVIND ;) tack älskar dig.



till fästmö pernilla

jag är inte så bra på detta med bloggar, men det är inte så svårt.. du får gärna fråga mig om allt så ska jag se om jag kan hjälpa dig. annars hade jag gått in på blogg.se och gjort mig en blogg, sen gå in på designadinblogg.se, där har jag lärt mig allt och går in fortfarande.. hoppas allt blir bra och vill gärna följa ditt bröllop på bloggen :)



till dig utan namn.. hehe .. kul att du tycker det är kul att läsa min blogg.. ska gå in och kolla lite på din med.. :)

2009-10-14 @ 17:55:50
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: Camilla

MALIN!! saknar dig redan!! har precis kommit hem från jobbet efter en galen kväll!! o så är mitt rum tomt... :S

Hoppas du har haft en bra flygresan! hör av dig direkt närdu kommit hem så jag vet att du lever!

LOVE YOU

2009-10-15 @ 11:48:05
Postat av: Mamsen

Till Camilla. Tusen tack för att Malin har fått campa hos dig. Har sett era bilder o har förstått att hon har haft en helt otrolig resa..Vilka goa arbetskamrater du har... Kram på dig fr kalla sverige.Malins mamma Helén

2009-10-15 @ 18:54:32
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: Malin

CAMILLLLA !!!



usch o fy ni har de sjukt på HYATT !! :S



naue ja ingen som du kan snacka av dig på och med när du kommer hem efter alla sjuka gäster !!!



LOVE YOU !

2009-10-16 @ 13:33:33
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: Per

Hej Camilla! Vill bara instämma i vad Helen har skrivit,är jätteglad för att Malin har en sådan bra kompis. Kram! Per

2009-10-16 @ 18:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0