Blogg?!

Jaha då var man bloggerska, eller ja jag kan ju försöka iaf.. minusa=m som i malin, in usa.. eller ja min usa går ju med, ni kan tolka det om ni vill heheh

Gjorde denna mest för att jag ska till USA, så alla kan vara uppdaterade med vad som händer borta i andra delen av världen..

Jag ska åka till USA på en liten mini visit, eller ja en pre-experience innan jag flyttar dit! Ska ner och hälsa på min syster Camilla i San Diego, CA...
Det blir en 2 veckors visit med sol, lite bad iaf, träning och umgås med mycket skratt (+ shopping)! åhh vad jag längtar..

Pratade med min familj i USA igår, vilket var givande, kul och underhållande som sist hehe.. Nic och Dexter är urgulliga, vill bara komma ner och leka/busa med dem..

Ska se om inrikesflyg är dyrt när jag är nere i CA, annars kanske jag åker och hälsar på familjen i Everett när jag ändå är där..

Men nu ska jag duscha och sen köra till jobb, börjar bli lite småstressad över det..Tog ju lite längre tid med att välja namn till bloggen en vad jag trodde det skulle göra allt var ju praktiskt taget UPPTAGET hahha

Puss&Kram /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0