Fullspäckad dag

10 september

Idag blev det till att diska och torka disk + dammsugat HELA huset i alla vrår!

Sen tyckte jag att jag behövde röra lite på mig idag igen. Så det blev på med rullorna och rullade till grönby och tbx, ca 8 km kanske.
Efter det behövde mina axlar/nacke får lite akupunktur/massage med farbror spikmattan. Följt av sit-ups + andra bra övningar hehe.

Har även hittat en blogg som skrivs av en tjej vid namn Lisa som är aupair i Seattle. Har skrivit lite till henne och blir kanske till att hålla kontakt med henne, det hade jag tyckt va kul.. :-) Vi kommer ju bo hyfsat nära varandra iaf.. Lisa kom ner till Seattle den 16 augusti så hon har inte varit där så länge. Sen har hon hand om en kille som är 14 månader nu som heter Zach och han är ju i ålder med mina små gullisar Nic och Dex.. Kanske en framtida (play)date i framtiden?

Ska snart duscha och sen försöka komma på en maträtt för dagen, men de kommer bli svårt.. har absolut ingen aning..

Ska se idol ikv har jobbat och igår hade vi ju tupperware partyt så har missat de sen det började nu..
Maria och jag har även bestämt att vi ska ut och gå en runda ikv, myyyys på de <3

det var allt för idag,

p&k / m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0