Närmar sig



Ja detta är då Seattle där jag kommer bo ca 20 minuter ifrån (med bil då). Jag kommer bo i Everett, WA (Washington) hos The Yates Family, pappa Joel, mamma Katie och barnen (då 1år 7 mån) Nicholas och Dexter..
Jag flyger den 4 januari 2010 från Kastrup till New York. I NY kommer jag vara 4 dagar och lära mig om barn, hur amerikanare är och lever osv. Sen den 4:e dagen kommer vi få en guidad tur i NY och vi kommer få shoppa osv. Den 8:e januari kommer jag flyga till Seattle Tacoma Airport där min familj kommer hämta mig.. Sen börjar äventyret !
Hoppas ni vill följa mig under mitt år (ev. 2 år)i USA.. Ska försöka uppdatera så ofta jag kan och lägga in bilder...

Kramar Malin♥

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej Malin ! Hittade doin blogg när jag gogglade efter visum kort =P haha.. Vart har du tagit ditt visum kort i Malmö ? Behöver verkligen hjälp..

Ser du skja till Seattle, 20 miuter där ifrån. JAg ska vara 30 minuter därifrån =P åker om 2 veckor :D

Adda mig gärna på msn : [email protected]

Så kan vi prata =)

2009-10-12 @ 22:31:39
URL: http://yasseiusa.blogg.se/
Postat av: Yasse.

Ja, det vet jag vart det är, bor i Fuglie ;) Inte ås långt ifrån. Haha..



Åh fy fan vad dyrt för ett jävla foto =/ Finns det inte billigare må tro ?! det svider i plånkan..



Såg du hade addat mig på msn o facebook, braa :)

Kollade även upp avståndet mellan där vi ska bo i USA. Ungefär en timmes biltur.. =P

2009-10-12 @ 23:35:29
URL: http://yasseiusa.blogg.se/
Postat av: Malin

hehe nej de är det inte.. du får 4 st foto då så ja de är 4 eller inga.. du får inte 1 bara.. nej jag vet de blir dyrt i slutändan hah



aha ja de är ju inte så långt ändå.. men lite iaf.. jag kommer bo norr om seattle.. var kommer du bo?

2009-10-13 @ 00:44:45
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej Tjejen,

Hoppas att allt är bra med dig. Du verkar ha det du gör, men du är duktig så....

Var rädd om dig.'

Många stora kramar

Nina m familj

2010-01-17 @ 18:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0