September 17th

HAPPY HOMECOMING DAY DEXTER!


Today is a special day, because it's exactly one year since Dexter was allowed to go home from the hospital.. whiioo and he is healthier than ever.. playing around and I have heard that Dex and Nic are walking in a week ! Way to go boys, I'm proud of you.. 

Har diskat lite inte så mycket men mitt eget iaf.. (A) har skickat ett "kort" via mail till Dexter idag sen även svarat på Joels (min värdfamiljs "pappa" i usa) mail, alltid lika kul att höra från dem.. Laura deras nuvarande au pair har en veckas semester och är nu i CALIFORNIA ! Sooon I'll be there tooooo ! 

Ska snart åka bussen till Trelleborg och träffa FAVVO LISA... vi ska åka och handla på Maxi, jag ska lämna tbx filmer på hemmakväll + hon ska få sina tupperware produkter... 

Vi ska väl fika, snacka lite om vad som händer i världen... hehe vi har altid nått kul att göra..

Till kvällen bär det av upp mot Södan, STRAKE ska ha sin första hemma match mot BK Ore, Vinslöv vilket blir spännande !! Mira ska hålla mig sällskap under match hon ville också se.. gärna för mig, så får man träffa henne lite med <3 :)

Efter matchen blir det hemfärd och Keithan var snäll och kunde köra mig hem.. 

Det var nog allt för idag än så lände kan jag tänka mig.. fint väder by the way ;) solen skiner iaf.. 

nej nu väntar snart inte bussen på mig längre:O

ha det bäst alla !

malin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0