September 27th

goddagens readers

jag sov ju hos min bästa Emmsan igår, så kl 10 skulle hon till jobb så dår körde jag hem. väl hemma fick jag fixa lite små saker + att Laura (nuvarande aupairen) hade accepterat min vänförfrågan på facebook och även Marte (norsk aupair, bor nära min familj o har ett pojk tvillingpar som brukar leka med mina framtida tvillingar) hade skrivit i min logg till mig :)

så jag svarade Marte som var väldigt glad över att jag kontaktat henne och hon verkat skittrevlig.. tror jag kommer umgås med henne ganska mkt så vi får se.. I'm soo excited.. ska träffa Katie, Joel, Nic, Dex, Marte, Henrik, Martin och måånga fler om 1 vecka..  ganska sjukt ändå :S ...

sen kom Kusinvitamin Andreas och hämtade mig kl 13 så bar det av till Swedbank stadion och fick se MFF slå Hammarby, whiooo . och TFF slog Hif JAAAA, skit bra det med.. efter matchen blev det söndagsmat hemma hos mammsen och efter det åkte Anderas hem igen. Vi hade en mysig dag !

känner mig lite förkyld o småkrasslig, vill inte att detta ska bryta ut mkt med.. vill inte vara sjukis oå flyget ner ju.
har pratat med Camilla nu ikv, kändes skönt så vi har fått bestäma lite saker nu inför min ankomst. 

har även fixat lite hemliga saker till PAPPA :) thihi som han ska få, tror och hoppas han blir glad iaf..

ska snart gå och nanna kudden lite och hoppas på att jag kan sova bort min rinniga näsa.

godnatt alla,
malin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0