Tupperware Party !

Ja då blev det tupperwareparty för hela slanten ikväll.. började med att mamma fixade styrelselokalen i föreningen igår med bord, stolar + att hon bakade ananaspaj.. yummi!
Sen stressade hon hem från jobb och beställde pizza som hon och jag delade på.. Mamma kastar i sig sin halva och säger: 
- Amen Malin, jag kanske skulle sätta på en maskin tvätt i tvättstugan medan vi än är så nära!   
Malin svarar: 
- NEJ MAMMA, du stressar redan sönder dig, det HINNER VI INTE! haha, så typiskt henne. 
Sen komma alla, vi var väl en 17 pers iaf, inte så pjåkigt.  
Det hela slutade efter en massa kacklande, skrattande och en mycket lyckad kväll vid 21.30 iaf..  
Vi som värdpar mamma och jag fick välja 2 produkter till ett värde av 1000kr iaf.. så jag valde en brödkniv och en matberedare (som är SKITBRA)!
Mamma avstod då som ni nog förstod så jag fick välja båda sakerna (a)  

Blev supernöjd, tack mamma för en mkt lyckad kväll och även Eivor såklart - vår tupperware värd. Så kul att får träffa henne, det var längesedan vi var på Island med dansen minsann.  

Tack alla !    

Nu blir det sängdax för mig snart.. ska ligga lite på spikmattan kanske får se.   

p&k / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0