Äntligen Hemma, borta bra men hemma bäst.......

Hej mitt hjärta o mina o våra trogna bloggvänner. Ja nu harvi kommit hem,det blev en lång resa, när man är förkyld o mår skit. Det var inte lätt att säga Farväl till vår goa tös Malin, skönt att Angelika var med det kändes lite lättare för oss alla 3. Tack Angelika för att du stötar Malin i vått o torrt.

DU ska inte komma hem för snart börjar nästa nedräkning när jag o Peter kommer, längtar redan.

Tack mitt hjärta för de fina orden du har skrivit om mig o Petra vi SAKNAR DIG o pågarna jätte mycket. Du är vårt allt men det vet du redan.

Varje kväll du kryper ner i sängen så vet jag att du tänker på mig,för det är jag som värmer dig inte täcket. Love you o du vi hörs när vi hörs..... Tack ännu en gång för 10 härliga au pairdagar.....<3<3<3



På återseende


Hälsningar

Från Anderslöv Helén o Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0