Desperat av gott och blandat så man till och med äter de färgerna man inte tycker om..

Hej klockan är nu när jag börjar skriva 21.08..Jag sitter och trycker i mig gott och blandat som jag blev så sugen på!! Det är konstigt med, här bryr jag mig inte ens om att lämna de gula godisarna, de äts upp med ett stort leende på läpparna. De är faktiskt goda de med om man tänker efter och här borta alla de mil jag är ifrån Sverige. Så blir de faktiskt ännu godare, jag sparar inte dem till sist mer utan äter de tillsammans med de andra färgerna :) HAHAHHA, sjukt kanske men ja så konstigt är det..


Jag är ganska ledsen över att säga detta men jag kommer inte skriva så mycket till er idag.. För jag måste snart kasta mig i säng.. Jag mår fortfarande inte bra, näsan klyddar, känns nästan som allergi faktiskt.. Halsen är mycket bättre dock så de är ju alltid nått...

Idag har jag tagit det lugnt, under förmiddagen skypade jag med Mammsi och sen länge med Moster Ulla.. Så mysigt var det! Sen fick jag även pratat med bästa Pappsi..

Senare på eftermiddagen skypade jag med snyggaste Keith lite.. Fick höra lite om planerna inför deras fest, hans och Kims fest på lördag.. Synd bara att man inte kan vara där dock :/ Det hade varit kul.. Men men så är det.. 

Vid lunch gick jag förresten ner och lagade scrambled eggs (äggröra) med bacon och såg slutet på Batman och jokern med Katie..

Jag har lagt ner en massa tid för att fixa Angelicas blogg, jag gjorde en ny header (vilket menas med bilderna, toppen av bloggen, där jag har mina bilder på pojkarna och seattle bilden)...Jag fixade även andra saker på hennes blogg som färg m.m...Men hon blev glad i alla fall så det är ju huvudsaken..

Jag svarade även på lite mail och kände mig social med omvärlden för en gångskull..
Liksom kom ifatt heheh

Jag började nämligen inte jobba förren 17.00 och jobbade till 19.00.. Men sen valde jag att hjälpa Joel och vara lite social med honom en kväll.. Vi satt ihop deras nya köksbord från IKEA!!! JAAA IKEA!!

Fin fint blev det..

Sen flyttade vi hans biljardbord och arrangera om lite i storarummet/vardagsrummet.. Så jag kom precis upp här.. Imorgon är det tisdag och inget speciellt händer.. Jag ska tvätta och umgås med pojkarna..

Jag har också ringt och fixat med min internet bank igen.. Klyddade ju för andra gången nu.. Men nu kan jag komma in och kolla mina konton igen.. SKÖNT OCH VET DU VAD ANGELICA, JAG HAR PENGAR!! hahahha

Jag ringde även och kollade med mitt College (skolan jag tar klasser på) med mina två kommande klasser/kurser.. Och ja vet ni vad, båda blir av!!! Såå kul...Eller ja kanske inte kul så men mer för att där finns absolut INGET annat jag vill läsa så de var skönt att desa blev av..  

Så nästa Måndag börjar min digitalkamera klass och fortsätter 8 måndagas fram.. Sen den 1 och 2 maj, vilket är en lördag och söndag kommer jag och Jasmin (en tysk aupair) ta en smyckesklass :)

Sen fattas jag bara 8 timmar vilket jag lätt kommer klara en lördag, bara till att ta en lördagskurs och så är det över :) 

Nej godnatt gott folk.. Och om ni inte lägger märket till det själva så ska jag påminna er.. Från och med idag har jag gjort en egen signatur som ni kan se i slutet av varje inlägg!! Coolt va :) Hjärtat ser ut som ett geléhjärta :) Mumms på det.. 

Ha det bäst pratas när vi pratas eller hur Catrin och Mamma!!!
  

Här ser ni bättre min nya hårfärg.. Snäppet ljusare.. Funderar även på att lägga lite mer blonda slingor mot sommaren.. :)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

GOTT&BLANDAT....hahahah du så sugen blir nog aldrig mamma så jag äter de gula o sötlakrisket....nä de går rätt ner i soperna....så var det med de....Jasså du har blivit en hejare på att sätta ihopa bord nu från IKEA o alla sakerna var där...minsta lilla skruv mm....Härligt att du har hunnit prata med så måna idag o samtidgt svara på mail....har inte hunnit vara inne på Angis hemsida men ska det efter jag är färdig här...mycket nyfiken på den...blev hon glad??? Mums på dig min goa härliga hallonsprängfylldachokladbakelse med liten klick maräng på toppen med ett choklad hjärta som avslutning....Love you o du jag gillar ditt geléhjärta...Kramar i massor<3

2010-04-13 @ 07:12:20
Postat av: Peter

Hahaha Verkar som du är desperat gällande Gott och blandat. Det kanske går så långt att du slickar insidan av påsen.Hahahahaa Ikea bord hoppas allt fanns med i paketet ? Men du verkar ändå gjort en hel del ändå till och med tittat på Batman



Ha det bra idag



2010-04-13 @ 14:17:27
Postat av: Maria

Ditt hår blev jätte fint :) <3

2010-04-13 @ 19:50:36
Postat av: Tinde

hahah det där med godiset var kul !

2010-04-17 @ 01:11:59
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0