Digital Photography Class Session 1

TUSEN TACK FÖR ALLA ERA KOMMENTARER! Det värmer och jag blir alltid lika glad..

Idag for jag upp kl. 06.00 och dödstrött var jag.. Jag tänkte tanken att snälla, varför var här ingen som kunde slå mig i skallen med en stor hammare så jag kunde somna om!!!

Men Älskade Cattis väntade ju på mig så jag kände mig tvungen och jag ville ju såklart prata med henne med :) Så upp kom jag..

Dagen har gått bra, Nic har varit lite pjallig med mat och så.. Fått kämpa med honom idag faktiskt.. Men de blir kanske bättre imorron.. Får hoppas det iaf..

De har växt så mycket grabbarna.. De har utvecklats så mycket.. De är mycket längre, väger mer och ser mer ut som små pojkar än bebisar.. 

 

Idag har de busat, lekt och tetats mycket med varandra.. Det är kul att se hur de agerar och lekter tillsammans.. De är så olika, mina pojkar små..

Idag har jag även opererat lite i min stortå hahahahah!!!! HEEEREGUD MALLLLAN säger jag bara.. Jag varnar känsliga tittare för att göra bilderna större genom att klicka på dem!!!



När bilderna är tagna så har jag precis duschat så ser kanske lite värre ut hahah Men ändå.. Jag har en massa död hud som msåte filas bort men jag fick för mig att pilla med naglarna och DRA BORT skin i remsor! Och ja ni ser hur det hela resulterade. Jag slutade när jag drog så djupt att de började blöde och jag fick ett sår!!

Idag fick jag skypat med Pappsi, Mammsi och Petrsm Keithan och CATTIS såklart :) Hjärta till er!! <3

I efteriddags ringde Alexandra Zinnis och vi fick pratat lite, saknar dig din fis! Vi får snackas lite mer :) 



Jag har även varit ute och tagit lite bilder idag efter jag slutade (LÄXA JU!!). Sen kokade jag ris och åt med soya till middag! :) Mumms på det.. JAAAA ni har rätt, Katie var INTE HEMMA.. SÅ Joel tog flingor och jag ris haha 

Jag ska snart hoppa i säng, så jag kan få lägga mig i tid för en gång skull..

Fotoklassen igår var lärorik, intressant, lite svår.. Inte språkmässigt bara att jag måste lära mig vad allt gör och hur det fungerar med ljus och alla inställnignar.. Men det kommer, övning ger färdigheter! Joel finns här och kan hjälpa mig med, HAN KAN REDAN ALLT :) SKKÖÖÖÖNNTTT tycker jag...

Jag var dock dödens trött när jag körde hem från kursen igår.. Efter 3,5 timmes klass och klockan visar 21.30 och de är 25 minuters bilresa hem.. Så jag kom inte i säng från sen och trött var jag.. Trodde jag skulle somna i bilen på vägen hem..


Till helgen ska jag gå med pojkarna och min familj en vandring för att stödja "förtidigt födda bebisar".. Efter det ska vi grilla hemma hos oss med lite folk.. Sen får jag se vad som händer, förmodligen Angelica hoppas jag.. Fredag är förresten inget bestämt än, kanske Angelica :)

Söndagen ska familjen åka till Seattles Akvarium och då är jag välkommen med om jag vill.. Sen efter det är där en stor släktträff anordnad på Katies sida.."Knutzen familjen är bakgrunden" så Danskt typ.. Får se om jag kommer umgås med dem i helgen eller om jag gör något annat på söndag..

Angelica och Jag kanske ska se när Edmonds gänget, vårt nya Edmonds kompis gäng ska spela softboll och sen äta med dem.. Får se vart allt slutar :)

GODNATT PÅ ER ALLA..Nu ska jag sova, klockan är 21.15 och mina ögon är trötta..

Jag har varit hemifrån i 15 veckor och 1 dag.. Fy vad tiden går snabbt..


Kommentarer
Postat av: Camilla

hahah! Jag blev mer orolig över dina gula fötter än ditt sår! hahha!



Hoppas allt är bra med dig maaalins!

Vi får snackas snart!



LOVE YOU!

2010-04-21 @ 06:46:18
Postat av: Mammi

Lova mig nu att ta det lugnt med dina fossingar.:-)

Jag får skicka dig en fotfil, men du ska ju inte fila o drar så det blir köttsår.....-( Hörs som en mysig helg....Klart att du ska hänga med till Carters släkträff...det verkar coolt o Akvariumet har jag hört ska vara fantastiskt...:-) Ännu fler upplevelser till din äventyrstårta..Ha det bäst o som jag sa igår bara dessa 3v hr pojkarna vuxit mycket, de är så söta när de skickar iväg sina slängpussar....rena bakelseverken, så mumsiga är dom..ha det bäst o va rädd om dig o Du Love you.<3

2010-04-21 @ 07:01:09
Postat av: Cattis

FÖRFAN, VAR DU TILL OCH MED TVUNGEN ATT VISA DEM HÄR??? hahaha! Kan du prata klart med farbror doktor och ringa mig istället? ;) LOVE AND MISS U <3

2010-04-21 @ 16:44:31
URL: http://catriniusa.blogg.se/
Postat av: Gunilla (Cattis mamma)

Snälla Malin dra inte av mer skinn. Det ser ju ut att göra riktigt ont. Tror inte att det ingick i läxan att ta bilder av sina fötter! Ta inte med dessa bilder till fotoklassen, det kommer inte att uppskattas! Roligt att läsa din blogg. Du bjuder verkligen på dig själv. Ha det bäst... Kram Gunilla

2010-04-21 @ 19:41:52
Postat av: Camilla

Hej svej Malin!

Skönt att höra att allt är bra, lite trubbel med fötterna bara, du får ta ledigt o lägga dig på soffan med en stor påse godis och vänta på att det blir bättre. Här är det full rulle i trädgården och jag håller på att måla trädgårdsmöblerna.

Ha det bra, tänker på dig!

Kram Camilla och familjen

2010-04-21 @ 22:32:24
URL: http://allimacdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0