Förlåt gott folk, bjuder inte på så mycket idag, ska sova!

Klockan är 02.32 och jag måste verkligen sova..

Jag har tagit ganska mycket bilder idag, och jag har haft en toppendag!

Varit på Zoo, umgåts med Angelica.. Vi åkte och firade Tasheena som fyllde år.. Vi bowlade allihopa, åt glasstårta och sen köpte vi hem lite Donken mat till Patrick..Så Jag och Angelica hängde lite hos Patrick och åt vår mat (som han bjöd på förresten)..

Imorgon ska vi till Stevens Pass, Angelica ska åka skidor 4 timmar och jag ska chilla, läsa en bok och ta bilder på bergen och snön! :)

Imorgon kväll ska vi se Patrick, Tasheena och gänget spela softball och sen ut och äta med dem.. :)

Godnatt, imorron kommer bilder!


Smakprov inför imorron...





Kommentarer
Postat av: Mammi

Skönt att vi han skypa några minuter iallafall...Vilken minn Nic har när Max är i håret på Katie....Ja Max...kom att tänka på honom när jag såg den bilden....Ser fram emot fler bilder från gårdagen...Ha en härlig söndag för här går det i städenstecken idag...Peter har fått eld i baken känns det som o jag blir bara matt att se honom hålla på...:-) Du förresten kram på dig o Love you<3

2010-04-18 @ 12:57:58
Postat av: Petra

HAHHAHA nic ser över rädd ut , så söööt !

Ser härligt ut, hoppas du mår bättre nu?

Du mådde ju sådär igår :)

Nu ska jag ner till gislöv och se fotboll med sofia.

Ha det bäst , jag älskar dig siiiiiis <3

2010-04-18 @ 14:16:31
Postat av: Plaaaastis

Så härligt du ser ut att ha det plastis :D Ni hittar på så mycket roligt. hihi. Väntar på bilderna, ska bli kul att se :) Saknar dig gummmsi <3

2010-04-18 @ 18:07:23
Postat av: Angelicas Mormor

Kul att läsa era bloggar, ni ser ut att ha jättekul ihop. Ha det gott!/ Iréne

2010-04-19 @ 20:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0