Fredag i bilder!

Hemskt ledsen läsare, vänner och familj!

Klockan är alldeles för mycket för mig, jag vet inte riktigt varför jag är uppe vid denna tid! Nu är klockan 00.30!!!!

Mitt alarm kommer ringa 7.30! DÖÖÖ på det..

För då ska vi ut och vandra för "förtidigt födda bebisar".. Ni kommer få veta mer om det imorron lovar..

Och jag kommer berätta mer om min ganska händelserika dag..

Ha en trevlig lördag!

Playdate



Doktorn


Kvällen




Förresten då väger jag INTE mer än vad jag gjorde när jag åkte hemifrån! Jag har nog till och med gått ner 1-2 kilo :) Det går bra för mig banne mig.. Alla andra aupairer bara skjuter i vikt! Allt från ett par kilo upp till 10.. Men inte Malin inte, nope..


Kommentarer
Postat av: Sabrina

haha jag gick också ner, totalt 11 kg, woh! på 1,5 månad haha.

2010-04-24 @ 14:16:50
URL: http://picturesofyourskin.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Svar till Malins mamma Helene!

Jag vet inte riktigt vart jag ska svara än här hehe, så hoppas du ser det Helene! Tack för stödet! Jag kollar in Malins blogg nästan varje dag så självklart visste jag att ni varit över atlanten :D Och som jag förstod det så hade ni det riktigt bra? :) Kram på dig !

2010-04-24 @ 17:32:49
URL: http://picturesofyourskin.blogg.se/
Postat av: Alexandra (Svedala) :P

Så kul din fredags kväll såg ut :) har alltid velat pröva en sånn dansmaskin som man alltid ser i filmer :P ha det bäst :) många lycko kramar <3

2010-04-25 @ 04:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0