Fredag och jag har haft ont i halsen i en vecka!


Mina örongångar gör ont, när jag gäspar eller hostar känns det som örongångar och hals ska spricka! Och näsan fortsätter avge klibbigvättska!! ORKA!

Idag har jag börjar med min nya skola, Malins Svenska för barn/nybörjare! Det har gått bra faktiskt, bättre än förväntat, men allt kan fortfarande hända! :) heheh..

Vid 9 pratade jag med Marte och vi bestämde oss för att träffas i en park vid 10.00..
Så hon tog mig till Willis Tucker Park, en fin lekplats och park.. På sommaren är det även vatten på i den blåa arean bakom gungorna, så man kan svalka sig och springa runt i vattenstänket!








Sen i eftermiddags lekte vi i trädgården, det har varit en riktigt fin och varm dag..




Fick ingen bild på Nic i trädgården dock.. Men innan vi åkte til Parken så sprang vi snabbt upp på mitt rum.. Då ville Nic prova min mössa och kolla på snyggingen själv!



ÄLSKAR DESSA BILDERNA!

Ikväll har Jag och Marte sett Shutter Island på bio.. Sjukt skumfilm, spänannde, huvudbry, dåligt slut (INGET slut alltså) och jag känner mig lite koko i huvudet nu!!



SVAR PÅ KOMMENTARER innan jag ska hitta sängen!

Tinde: Tack ja min lilla buse är så gullig, sjukt charmig! :)

Åkermans: Åhh vad kul Kristina, ohh Fredrik, så sött! Vad glad jag är att han gillar dem!! Verkligen.. Ja Gizmo kommer nog ha en bra helg.. Tack så mycket för hälsningen, och hälsa Fredrik att krya på sig med, inte alls kul ju!! Usch, och hälsa Ellinor och Ingvar med! Ha en toppenhelg!! :) KRAM PÅ ER..

Keith: Jo som sagt lite knepig, den lurar en men ändå skum liksom.. Den satt avtryck iallafall..

Peter: Hehe ja de är tur han inte är här, han hade levt livet med alla saker att tugga i tu!

Håkan och Klagstorp: Tack, ja jag med! Men pillerna funkar dåligt på mig hehe, blir inte bättre.. Ja visst är den, fin bakgrund! :) Påminner mig om ett lag faktiskt, hmmm undra vilket!! :)

Gunnel: Det låter som en toppen resa Gunnel.. Hoppas du hade det mysigt och ja det bränner ganska kvickt i portmonären när man äv iväg på sådana turer.. Men hoppas att turen var värt det! Felicia är så söt! Ja det är mycket billigare och KUL det med faktiskt.. KRAM 

Nej nu ska jag kasta mig i sängen, ska stå fit för fight kl 09.00 imorron, redo för att åka till Zoo med Familjen.. Jag hoppar fram och tillbaka mellan tankarna att tvätta håret och platta det imorronbitti eller skita i det och sätta upp det i en knorr??!! Det är frågan(orna).. Ja jag får nov sova på saken, det är mitt största problem ikväll HAHAH.. 

Godnatt på er från USA och Godmorgon Sverige... 

Hoppas alla jag känner som ska till Kim och Keiths fest i Skurup ikväll får det trevligt, jag önskar att jag kunde varit där grabbar (töser).. Rock loss för mig med! Saknar er..<3

 


Kommentarer
Postat av: Håkan

Hej Malin. hoppas ni får en trevlig dag på er tur

till zoo.nu får du bli av med din förskylning och

visa lite bilder från er tur. vi spelade premiär

i går vinst med 1-0.



kramar från FORZA KIF!!!!

2010-04-17 @ 13:19:51
Postat av: Cattis

Jag kör på knorr . . idag igen :D hahaha! Enklast och mest bekvämt så! Jag hoppas att vi hörs sen mitt hjärta, saknar dig massvis! <3

2010-04-17 @ 16:02:59
URL: http://catriniusa.blogg.se/
Postat av: Angelicas mormor

Krya på dig, det är inte kul o känna sig som om man vore tappad bakom en vagn./Iréne

2010-04-17 @ 18:57:03
Postat av: Hässleberga

Hejsan!



Om 20 dagar måste du vara kärnfrisk för då ska det väl vara fest på din sida av världen.

Kry på dig!!!

Kram

Felicia, Kristin & Martin

2010-04-18 @ 11:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0