Fredag och riktigt skönt med helg...

Jag tänker uppdatera er lite mer imorron.. För nu är klockan 01.00 och jag är supertrött.. Jag har varit uppe sedan 06.00 och dagen har varit lång..

Angelica kom till mig vid 14.00, vi pratade lite och lekte med barnen.. Sen tog jag ut pojkarna på en liten tur i vagnen.. Angelica pluggade på mitt rum sålänge.. Väl tillbaka så slutade jag 30 minuter senare..

Då duschade jag, packade och sen åkte vi till Alderwood Mall för några små ärenden.. 

Vidare till Angelica där vi lagade bacon och äggröra till middag (sjuuuukt gott).. Sen fixade vi med slingor, här minsann skulle det bli ljusa, blonda slingor.. Vi fick på slingmössorna, drog med virknålarna så vi skrek och skrattade vartannat.. på med färg och ja sen höll vi på att döö när vi ser hur blont det blir, under tiden äter vi glass och är helt nervösa !!!

Men ja vet ni vad, resultatet blev riktigt bra för oss båda två minsann... Gelis är blond och jag är (enligt Gelis beskrivning) hasselnöt/ljus choklad förgad i håret.. Faktiskt riktigt fräscht och snyggt.. Sommaren 2010 här kommer vi...

Nu ska vi nanna, o min hals börjar klydda :( hoppas inte jag går och blir dunder sjuk nu bara.. :(

Imorron lovar det fin fint väder i Seattle/ Everett / Edmonds... 59-63 F = 15-17 C.. NAAAAAJS.. Och sol ska det bli med.. härligt.. det se jag fram emot..

Innan idag, precis innan jag slutade.. Joel fotade mig och Dex när vi satt och utforskade mina nässpray, lypsyl och inhalatorer haha. Han sniffade, snortade med alla.. HAHAH






PS Angelica äter typ RÅÅA BACON!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Härlig fredag, som jag kan förstå har varit med mycket skratt o lite tårar...hhahaa ja fy fabian vad tårarna rinner när man drar ut för slinger...helt otroligt..:-) Men Angelica fy vilka vidriga bacon du äter dom är ju RÅA....Nä det ska vara welldone...för min del men tur att vi är olika...Ha en härlig weekend o hemma hos oss lyser solen o det känns som våren har kommit för att stanna....Ha det bäst vi hörs när vi hörs ....O du LOVE YOU....<3

2010-04-10 @ 13:06:17
Postat av: Tinde

SKITFINA i håret blev ni ju båda två!!

2010-04-10 @ 17:54:27
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Angelica

Rått ska de va ! ;)

2010-04-16 @ 05:16:24
URL: http://angelicalervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0