GRATTIS ÄLSKADE GIZMO PÅ DIN 6 ÅRSDAG!!!!

MIN ÄLSKADE HUND, LILLEBROR OCH VÄN! IDAG HAR HAN FYLLT 6 ÅR.. OCH JAG HAR INTE FÅTT VARA DÄR OCH FIRA HONOM :(

HOPPAS NI INTE GLÖMDE DET HEMMA!!!! DÅ BLIR JAG INTE GLAD PÅ ER.. DÅ FÅR NI FIRA HONOM IDAG (IMORRON FÖR MIG, ALLTSÅ FREDAG) ISTÄLLET!!

ÄLSKAR MIN LILLE BUS, GIRRE, TUSSI, TUSSE, LILLSNORRE, GIZZIE OSV OSV.. ÄLSKAD HUND HAR MÅNGA NAMN!!!

Jag saknar i alla fall min Gizmo varenda dag! Tänk om han kunde vara här och mysa med mig nu, just nu i min säng och ligga och snusa på mig.. 

Saknar att pussa på ditt huvud och kram dig lille hjärtevän! 

 



15 APRIL 2004! Det går ej att förglömma!


Kommentarer
Postat av: Matte

Vi tänkte fira honom på söndag, men du vet att han firas varje gång han är hos sin Matte...Love you<3

2010-04-16 @ 06:50:59
Postat av: Maria

Gud är han redan 6 år :O tiden går verkligen fort.. <3

2010-04-16 @ 11:08:51
Postat av: Peter

Hmm kanske tur att han inte är hos dig Malin med tanke på alla roliga leksaker som finns att leka med och bita sönder.. Lugn vi ska fira Girre bus..

2010-04-16 @ 14:09:32
Postat av: Familjen Åkerman

Vi skickar gratulationer till Gizmo!!!

Tack Malin för de fina svarta Converse som Fredrik fick överta från dig. Han är mycket stolt över dem och berättade på klassens morgonsamling i skolan om de två paren Converse från USA!!!

Vi är också förkylda. Fredrik har dessutom maginfluensa idag och har varit hemma från skolan. Hoppas att du snart kryar på dig så du kan njuta fullt ut av dina roliga upplevelser. Många kramar från Kristina, Ellinor, Fredrik och Ingvar.

2010-04-16 @ 15:06:12
Postat av: Tinde

Fasen vilken gullig hund :) han ser riktigt mysig ut!

2010-04-17 @ 01:09:07
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0