Herregud, vilken härlig och sjukt rolig helg!

Lördags bestod av Tasheenas födelsedagsfest.. De spelade först Whirlyball som Jag och Angelica missade.. För vi var på konsert..Men de ska Jag och Angelica minsann också testa. FY FAN VA MOBBAT hahahah

Kolla själv.. Man åker rund med rack, man ska kasta bollen med racken till sina lagkamrater och göra mål.. Och man kör i radiostyrda bilar!

De har till och med turneringar, Cupper hahah kolla själv..




Efter Whirlyball åkte vi till Robin Hood Lanes och spelade två omgångar bowling..Och åt tårta.. Hade riktigt kul..




IDAG, SÖNDAG DEN 18 APRIL 2010 HAR JAG, MALIN MALLAN PERSSON ÅKT SKIDOR FÖR FÖRSA GÅNGEN I MITT LIV!

Säger bara herregud, kul var det. Frustrerande, svårt (för jag blev upptagen i riktiga backar direkt, sjuka backar haha!!) Kanske inte alls svåra för er som åkte innan, för de var väl okej, men alldeles för branta för lilla mig.. Så fort de gick för mig minsann, ner flög jag, på olika sätt varje gång.. Kolla själv på videosen nedan.. Ni kommer behöva ganska högt ljud om ni vill höra vad jag säger, eftersom jag inte alltid är så nära kameran.. Ett tips bara..

Förresten så blev jag polare med killen i receptionen där vi skulle köpa våra åkpass/liftkort.. Han gav mig en voucher så jag betalade bara 10 dollar och de skulle kosta 55.. OCH ANGELICA BETALADE 45 HAHHAHA synd om hennes faktiskt! :) 

Och ja Angelica är en bra lärare, de är hon verkligen även om hon kastar sina fullständigt nybörjare upp i backarna direkt, de stora inte barnbackarna då!!

Ursäkta bilderna, Angelicas kamera är inte lika bra som min dock. MEN när vi sitter i bilen och jag ska ta foton på bergen inser jag att minneskortet sitter i Angelicas dator!! Och vi glömde ta de i morgonstresset! KUL JU.. Eller inte men ja bättre med en sämre kamera som tar suddiga bilder än ingen alls!!
 
 

Jag inser vad jag har gett mig in på!!!
 

Jag har precis gjort min första riktiga vurpa, kullerbytta i världens brantaste backe (för mig då, men de var ingen barnbacke ska jag säga er!!!!)
 

 


Lite mer åkning A lá Malin Mallan Persson




Jag och Geeelis videobloggar, denna är ganska lång..
6 minuter, men ändå ganska kul..
 


Angelica kör tutan!




Jag kör tutan!


Kommentarer
Postat av: Peter

Malin åker skidor första gången. :O

Alla är vi nybörjare men fanns det ingen mindre backe att börja i ? Såg ut att vara en kanon skidbacke. Går rykten om att du tog och åkte puckelpisten också.. =D



2010-04-19 @ 10:05:02
Postat av: Mamsen

Hahahahahahah.....Vilken underhållande morron, med mycket skratt...Som du sa ett gott skratt förlänger ens liv o jag måste ha förlängt mitt med många år. Att du utsätter Angelica för detta...hon måste ju ha legat dubbel...hihih jag visste det hela tiden...väntade bara på att du mamma jag testade skidor...men förgudskol du har ingen extra försäkring älskling...:-) Det verkar som ni har haft en givande helg...Love you....o du vi hörs när vi hörs min hallonsmumsbakelse.<3

2010-04-19 @ 14:37:04
Postat av: Cattis

ÄLSKLING, NI HAR GJORT MIN DAG!!! hahaha, ringer dig snart <3 LOVE U

2010-04-19 @ 16:01:02
URL: http://catriniusa.blogg.se/
Postat av: Maria

är aningen avis på dig, vill också åkta skidor ;)

mycket underhållande att kolla videosen:D <3

2010-04-19 @ 17:15:14
Postat av: Lisa

Haha, du är ju grym!

Nu har jag min nästa skidkompis ;D

Hoppas allt är bra, jag saknar dig! <3

2010-04-19 @ 17:40:01
Postat av: Katia

Hej, hoppas du haft en bra helg och att du får en bra fortsättning på veckan!

Kram:)

2010-04-19 @ 17:50:05
URL: http://newstar.blogg.se/
Postat av: Håkan

Härligt att se. men vänta lite med störtlopp.

kramar från klagstorp

2010-04-19 @ 18:52:18
Postat av: Camilla

hahahaha klockrent!!

2010-04-19 @ 19:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0