Imagine Childrens Museum and a great day..

Imorse åkte jag med pojkarna till barnmuseumet.. Tog inga bilder dock, sorry.. Kände att jag inte orkade ta bilder på dem samtidigt som jag höll koll på dem.. Sen hade jag inte plats för kameran heller hahah :)

Såna problem man har hahah! Men ja problem med kameran har jag, KAMERAINSTÄLLNINGARNA vill inte samspela så jag får fina BILDER.. och de är svårt att förstå hur man ska ställa in kameran när man tittar på en sak man vill fotta..

Men de ska nog komma det med, hoppas jag i alla fall.. Men det är inte så lätt..

Igår dansade jag förresten BINGO,

- Sjunger!!

   3x "en randigkatt gick ut en sväng på afton promenad
                 Bingo var hans namn, NU bokstaverar 3X  B I N G O, Bingo var hans namn..
                 Beeee Iiii Nnnn Geee Oooo, Bingo var hans namn, åååhhhhh"

Och så kramas man till ååååhhhh:et...

Från gamla tider de, det var från min barndom!!

Nicholas älskade det och ville inte sluta dansa, Dexter tyckte de var kul men inte lika roligt..

Jag ska snart ner och äta, sen ska jag ta lite foton och försöka göra klart själva "fotograferingen i läxan" sen ska jag ju bara skriva ut, framkalla och rita histogram.. :) KUUUUUUUL! NEEEEEEEEEEEJ!

Efter det ska jag åka till Spotted Cow och möta aupairerna över en glass eller milkshake, får se vilket det blir..

Imorgon ska jag först till biblioteket med pojkarna, sen ska vi umgås med Marte och hennes pojkar efteråt.. Var får vi se, antingen hos mig eller i en park, berors på vädret visar..

Imorgon kväll ska jag jobba en extra timme för en kille ska komma hit och kolla, ge pris på heltäckningsmattor.. 

På fredag ska jag åka till Marte på playdate och sen på eftermiddagen ska jag till farbror doktorn, Dr. Kim och kolla min axel + lite annat smått.. Så idag har jag ringt runt till mitt försäkringsbolag, kliniker och blandat..

Nej gott folk, jag kanske borde ta tag i mitt liv och försöka förstå det här mysteriet med en kamera, ljus och hur allt ska passa ihopa för att bilden ska bli TOPPEN..



Idag har jag även skypat med Mammsi och Bror Jonas.. Äntligen har Jonas fixat skype så vi fick snackat lite (GANSKA MKT FAKTISKT) .. Mys på det.. skönt att få prata av sig lite.. LOVE

Sen vill jag bara skriva att jag älskar min Catrin så sjukt mycket! Det är du och jag gumman, vissa passar bara så bra ihop och jag saknar dig här borta på min kant av USA... <3





Alla vänner där hemma, saknar er med något så otroligt. Tänk om ni kunde vara här med mig så kul det hade varit, så mycket vi kunde uppleva tillsammans.. <3

ANGIE, GEELIS, MUDDBAY, ANGELICA kärt barn har många namn.. DU ÄR BÄST, USA är inget utan dig.. Jag har hittat en vän för livet, en som jag aldrig kommer klara att vara utan.. SHIT vad händer här efter Geelis, det vill jag inte ens tänka på.. Nu lever vi i nuet!
Du är de bästa<3<3<3 US BFF (Usa best friend forever!)



MINA SWEETHEARTS


Kommentarer
Postat av: Angelica

ÅÅÅHHH MALLAAAN ! kan inte få fram några oorddd ! EN STOR FETT BAMSE KRAM TILL DIG O EN MASSA KÄRLEK FÖR ATT DU E THE MALLAN OF THE USA ! haha ! 'couse it's u and me in the states, right ?! KLART DE E ! O DE E JAG SJUKT GLA' FÖR ! Kan inte tänka mig hur de hade varit om du inte hade varit här ! PUSSSSS <3

2010-04-22 @ 06:14:08
URL: http://angelicalervik.blogg.se/
Postat av: Mamsen

BINGO...hahah det skulle Gunnel o Helga visst att du har infört den dansen/sången over there...O kär Nic älskar den...kanske de små ankorna eller...Skönt att du har Angelica hon är cool 08 brud....:-) en friskfläkt...hälsa till henne..ha det bäst o du Love you<3

2010-04-22 @ 11:56:52
Postat av: Lena L

Läste just i Kvp att prinsessan Madeleine skall till Seattle den 6-9 maj. Då får du se om du kan frottera dig med kungligheter, kanske på din födelsedag :) Kram

2010-04-22 @ 18:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0