Måndag 19 April 2010

GRATTIS CAMILLA FRIDHOLM!!! 30 ÅR, SYND BARA ATT JAG INTE KAN KOMMA PÅ FESTEN I SOMMAR!

Idag började jag jobba 8.30, jag pratade lite med Petra innan jag började på msn. Saknar henne, det var längesedan vi pratade på riktigt! Vi måste skypa snart!

Sen var jag hemma med pojkarna i lite över en timme sen körde Jag och mötte upp Marte på Silver Lake Park.. Så pojkarna fick leka i i sommarvädret! För det är just vad vi har, SOMMARVÄDER! Vi har haft så sjukt fint väder i 2 dagar nu, 20-25 grader varmt och solen skiner..
 
Riktigt härligt och jag njuter..

Så när jag slutade idag vid 12 tiden så skypade jag med Mammsi innan jag tog en filt och Mp3 med mig ut i trädgården. Där låg jag på filten och solade med riktigt härlig musik! Kan det bli bättre.. ??


Sen gick jag in och tog lite lunch..

Och då hade jag äntligen fått min bok jag beställde i onsdags förra veckan.. Det är en bok med USA's karta som jag ska sätta i mina 25 centare i. Så jag sätter ett mynt i varje delstat.. 

  

I eftermiddags har jag skypat med Catrin och Max, duschat och ändrat lite på bloggen.. 

Idag börjar min klass, min kameraklass. Så jag ska på klass 18.00-21.30.. Kommer vara trött som en gris sen, men men de får gå.. Bara 8 Måndagar ju hehe. 

Nu ska jag fixa lite sen ska jag ner och äta innan jag ska bege mig.. Hörs imorron gott folk.. Hoppas ni sover gott hemma i Sverigeland! 

 


Kommentarer
Postat av: anna

Heej Malin! vad fin bloggen är med dom nya bilderna! (den var jättefin innan oxå:)) 20-25 grader!! fusk!! solen skiner här med men vi får vara nöjda med 8-10grader! haha. fin bok med mynten,kul o ha sen! hoppas det går bra på nya kamerakursen ikväll! ha de bäst! kram anna L

2010-04-20 @ 12:26:04
Postat av: Jonny

Hur fan skall du nu göra på lördag, vi skall ha öppethus på firman och du skall ju vara här ditt kålhoe

2010-04-20 @ 13:52:19
Postat av: Mammi

Hur många 25 centare saknar du???? Vad kul det var att skypa med dig o barnen, jag tycker de har växt bara dessa veckorna nu...Saknar er skulle vilja krama o pussa er alla 3...Love <3

2010-04-20 @ 18:41:49
Postat av: Anna L

såg bilderna o filmerna från helgen! fy vad roligt! haha. som jag skrattade. :D du blev ju riktigt duktig där i slutet! :D kraam

2010-04-20 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0