Måndag och Alex födelsedag!

Grattis älskade Alex, 20 år och allt har du blivit idag.. Hoppas du hade en toppendag skrutten!


OCH JA DET ÄR JAG I DET BRUNA LÅNGA HÅRET OM NI TVEKAR! :( Men håller på att växa ut igen dock..

Idag började jag jobba kl 13.00.. Innan dess skypade jag med Mammsi och Petra.. Jag kände att jag behövde prata med Petra idag! Hade mycket jag var tvungen att ta upp med henne! Dina åsikter väger tungt och betyder mycket för mig..

Måste säga att jag saknar min morbror och moster! HÅKAN OCH ULLA, var har ni tagit vägen.. Ni är aldrig inne på skype mer :( Saknar er.. hoppas vi kan prata en dag..

Pojkarna är lite sjuka, näsorna rinner stup i kvarten och de nyser. De har inte mycket till aptit.. Dexter har diarré och de är gnälliga!
Kul kombo eller?? NOOOOT.. 

Kommer inte bli en så kul dag imorron! Vi får ta det lugnt och mysa.. Jag ska tvätta och fixa lite.. 

Idag har vi haft riktigt varmt och lite halvkvavt väder.. 18-20 grader men ingen sol dock, bara moln.. Sen har det regnat sen klockan halv 18 typ.. Så där sprang jag som en idiot till min photo klass i ösregnet! 

Det var en kul lektion idag, vi pratade om mycket fräcka effekter och vi tog coola bilder. Vi lärde oss att ta foton i fart och att rita med ljus! 

En i min klass som agerar modell.. Så detta är lexan till nästa vecka plus lite till! 
Jag ska även fotografera vatten i olika shutter speeds (ni behöver inte veta vad det är!!) och på så sätt kommer vattnet se magiskt ut eller så kommer man se och frysa vattendropparna! 

Man kan göra mycket coolt med en kamera, ljus och fantasi! 

Nej nu gott folk är klockan alldeles för mycket! Nu ska jag krypa ner och få lite skönhetsömn..

Imorgon efter jobb ska jag köra till Angelica och hämta mina saker jag glömde inkl. mitt smink!! Jag dööör ju utan de! Shit så beroende man är.. Inte klokt ju..

Jag ska även till min walk in clinic och hämta mitt medicinpapper som de glömde ge tillbaks sist. Ska även ringa till kliniken, eller ja min doktor innan och få en remiss till en sjukgymnast så jag kan kolla upp min axel ordentligt..

GODMORGON vs. GODNATT!

Förresten så har Patrick köpt biljetter till Mariners (Seattles basboll team) så fredagen den 7 maj ska Jag, Patrick, Tasheena, Joey, Josh och några till gå och kolla! NAAAAAJS, och bara 20$ per person.. Det gillas..


Kommentarer
Postat av: Mammi

Grattis Alex på 20 årsdagen, hoppas att du får en bra dag over there..KRam från oss i Anderslöv.



Hoppas att killarna kryar på sig, vilka häftiga bilder du kommer att ta, dina killar får stå modell, jag tror nog att Nic ställer upp, vår charmör.... Ska bli kul att se vad du kommer att lära dig på denna kurs, men ställ nu inte för höga krav på dig o fråga Joel o hjälp...du vet ju att han kan mycket...:-)



Trevligt den 7 maj ännu en upplevelse att lägga till din äventyrstårta...:-) Roligt att lära känna lite amerikanskavänner..SÄkert vänner för livet..:-)



Glöm nu inte att påminna Angie ang den 15 juli...Mycket Love från mamsen till dig...Puss o kramar i massor..<3

2010-04-27 @ 08:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0