Mysigt dag med fint väder och gymmet med pojkarna!

Min dag har varit hur bra som helst..Marte kom vid 9 tiden och var här till halv 11...
Då var det dags för mig att köra till Dexters sjukgymnast.. Och med mig hade jag båda tvillingarna Yates.. Men Nic och Dex är ju så himla duktiga :) Så väluppfostrade .. hihihi
Detta var Dexters sista sjukgymnast tid, skönt.. Nu kan vi ha playdates och vara på biblioteket längre på torsdagar.. Vi kan göra mer och skönt att det går så bra för honom och att han har utvecklats.. Min lille påg..

I eftermiddags var vi ute och lekte i sandlådan på baksidan i trädgården.. Vi sprang runt och sparka boll..Sen bajsade Nic så allt förstördes haha..
Så in fick vi gå men vi hade kul inomhus med..

Vid 16.00 kom Katie och Joel hem och jag hade fixat med allt.. Så vi åkte nästan direkt (ELLER INTE, HAHAH för Joel var helt seg, så vi kom inte iväg..) Vilket resulterade i att vi kom 4 minuter försent! :)

Vi åkte alltså på pojkarnas gymclass, vilket är som gymnastik, rörelser och lek.. Riktigt kul, de skrattade sprang och hade det riktigt kul..

Påsk, vår det känns så härligt.. Var tvungen att dela med mig av dessa fina, snart vissna tulpaner. Jag blir så glad när jag ser dem under dagen.. Slänger ett par tittat på dem då och då.. Så var tvungen att dela med mig ju haha



Pojkarna innan idag, mina gulletroll...





På gymklassen..




Efter klassen åkte vi till Alfy's pizza och åt ja såklart PIZZA.. och sallad. Riktigt god plocka själv, alltså sallads buffé nu när jag tänker efter (så heter det ju haha)..

Väl hemma fick jag skypat med älskade, älskligs Catrin. Så kul, hon verkar ha det riktigt bra och trivs. Hon har hittar lite tjejer att umgås med.. Så glad för dig hjärtat att du äntligen också kom iväg.. Du kommer ha det sjukt kul, det lovar jag dig.. Längtar tills vi ses på skype i helgen.. Ska bli kul, spännande med dina första intryck av familjen osv osv.. PUSS<3

Nej nu är klockan 21.02 och ja gskulle legat i sängen för 2 minuter sedan!!! MEEEEENNN MAAAALLLLAN DÅÅÅ! Skärp mig nu..

Sorry för detta lite halvinspirerade inlägg, men så är det ibland.. Hörs när vi hörs.. Ha en härlig fredag gott folk!

I helgen blir det Geeeelis (Angelica) och Maaaallan inspireradhelg!! Vi och en massa andra roliga folk och mysiga nätter då vi får ligga och fis i samma säng.. hehe


STORT GRATTIS till Camilla, Anders till er dotter och Anton till din lillasyster. Så kul, jag ser fram emot bilder, namnförslag och allt annat kul som medföljer :) Tänker på er... Och du Camilla det blev ju som du sa när vi skypade i onsdags, du fick ju henne dagen efter! Kul ändå faktiskt när man tänker efter.. Kärlek till er.. 

  


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hörs gott Pizza på Alfis...Hmmmm smaskigt. Roligt att höra att Dex hargjort sådana framsteg. Tummen upp för er båda. Barngympa here we go!!!! Ville bara titta in o önska dig en härlig helg från oss här hemma. Hälsa dina nära o kära....Kramis i massor o du Love you.<3<3<3

2010-04-09 @ 17:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0